آمار کشف 34 رأس دام فاقد مجوز در راور - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۱۴:۳۳:۲۵
  • شناسه خبر: 39292

کشف ۳۴ رأس دام فاقد مجوز در راور

فرمانده انتظامی شهرستان راور از کشف ۳۰ راس گوسفند و ۴ نفر شتر فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا و بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ هادی میرزایی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه فیض آباد هنگام کنترل محور خروجی شهرستان راور به سمت استان یزد به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان راور افزود:پس از توقف کامیون ماموران در بازرسی از این خودرو ۳۰راس گوسفند و ۴ نفر شتر فاقد هرگونه مجوز حمل را کشف کردند..

وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی و تشکیل پرونده در این خصوص احشام فاقد مجوز برای سیر مراحل قانونی تحویل شبکه دامپزشکی شهرستان راور شدند.

علیرضا اسلامی ، سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان راور نیز گفت:حمل بدون مجوز احشام، باعث بروز و گسترش بیماری نوپدید مشترک بین انسان و دام می شود و این موضوع سلامت و امنیت غذایی جامعه را تهدید می کند.

وی افزود: شهروندان و دامدارانی که قصد خرید احشام از فروشندگان سیار را دارند حتما مجوز بهداشتی صادره از دامپزشکی را بررسی کنند و در صورت نداشتن مجوز مراتب را به کارشناسان دامپزشکی اطلاع دهند.

شهروندان در شهرستان راور می توانند هرگونه گزارش و اخبار در این خصوص را با شماره ۳۳۷۲۲۶۳۸ در میان بگذارند و یا به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری