آمار جای شهرداری راور در شگفتی های «گینس» خالیست!+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۲۲:۲۷:۱۹
  • شناسه خبر: 39326

جای شهرداری راور در شگفتی های «گینس» خالیست!+تصاویر

در حدود بیش ار یک ماه پیش بود که شهرداری راور اقدام به نصب یک سرعتکاه در خیابان اصلی شهر راور کرد اقدامی که در همان روز اول برای شهروندان راوری اقدامی تامل برانگیز بود از این بابت که شهر راور نقاط حادثه خیز زیادی دارد و به نظر آنها می توانست مکانهای دیگری دراولویت این سرعتکاه باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ شهرداری راور در جدیدترین اقدام خود در روز گذشته دست بکاری زد که حیرت همگان را برانگیخت.

جریان از این قرار است که در حدود بیش ار یک ماه پیش بود که شهرداری راور اقدام به نصب یک سرعتکاه در خیابان اصلی شهر راور یعنی خیابان امام خمینی(ره) کرد اقدامی که در همان روز اول برای شهروندان راوری اقدامی تامل برانگیز بود از این بابت که شهر راور نقاط حادثه خیز زیادی دارد و به نظر آنها می توانست مکانهای دیگری دراولویت این سرعتکاه باشد و این محدوده نیازی به سرعتکاه نداشته و اعتراض خود را نیز نسبت به این تصمیم به گونه های مختلفی اعلام کردند.

بطوری که شهرداری نیز در پاسخ به این اعتراض ها، بارها محل اجرای این سرعتکاه را کارشناسی شده عنوان کرده بود!

اما بالاخره در روز گذشته آن را جمع کرد و ثابت کرد جانمایی این سرعتکاه غیرکارشناسی بوده است و باید ببینیم مکان بعدی این سرعتکاه کجاست و شورای ترافیک شهرستان و شهرداری چه تصمیمی درباره آن خواهند گرفت.

photo_2016-06-16_09-56-49 photo_2016-06-16_09-56-20 photo_2016-06-16_09-56-13

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. سلام-چرا جدول شهر ما اینقدر خجالتی هستن بعضی ها کلا سربه زیر وروزبه روز دارند اب می شوند!!!شاید حقیر اشتباه کردم عمرشون زیاد البته اینهاجدول نیستن اینها مثل صافی عمل می کنند نمی کذارند زباله های تو جو بیاد وسط خیابان
    لطفا فکری برای جدول های شهر بردارید تا جزیی از خیابان نشدند!!!!

علمی و فن آوری