آمار مسئولین و نیروی انتظامی باید جامعه را از روزه خواری مراقبت کنند/دشمن با فضای مجازی؛ایمان اسلامی را نشانه گرفته است - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۱۸:۵۸:۴۴
  • شناسه خبر: 39353

مسئولین و نیروی انتظامی باید جامعه را از روزه خواری مراقبت کنند/دشمن با فضای مجازی؛ایمان اسلامی را نشانه گرفته است

امام جمعه راور به ظاهر و علنی شدن خوردن و آشامیدن ها در این چند روز گذشته از ماه رمضان در جامعه اشاره کرد و گفت:مسئولین و نیروی انتظامی باید جامعه را از روزه خواری مراقبت کنند چرا که اینها تبعات دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛حجت الاسلام و المسلمین علی تویسرکانی در خطبه اول نماز جمعه این هفته شهر راور به اهمیت انفاق در جامعه اشاره کرد و بر اساس روایات و احادیث در رابطه با علنی و پنهانی بودن انفاق گفت:برای انفاق واجب همچون خمس، زکات و نذر واجب بهتر است علنی باشد چرا که ضمن فرهنگ سازی،فضای عمومی را تحت تاثیر قرار می دهد ولی در بحث انفاق مستحبی بهتر است مخفی باشد.
امام جمعه راور در ابتدای خطبه دوم نیز همچون هفته گذشته به فرصت های عجیب ماه رمضان اشاره کرد و این ماه را فرصتی برای طهارت نفس عنوان کرد و گفت:بعضی ها خیلی غافلند و حرمت این ماه را رعایت نمی کنند.

وی در ادامه به ظاهر و علنی شدن خوردن و آشامیدن ها در این چند روز گذشته از ماه رمضان در سطح شهر اشاره کرد و گفت:مسئولین و نیروی انتظامی باید جامعه را از روزه خواری مراقبت کنند چرا که اینها تبعات دارد و همچنین از بانیانی که در سطح شهر اقدام به نصب آبسردکن کرده اند خواست در طول روزهای ماه مبارک این دستگاه ها را خاموش کنند.

حجت الاسلام تویسرکانی در ادامه خطبه خود تصریح کرد: بعضی از شهدا ناشناخته مانده اند البته رتبه شهدا متفاوت است و چمران یکی از بهترین ها بود و نقش بسیار مهمی در دفاع مقدس داشت و سرانجام به آرزو خود یعنی شهادت رسید و این شهید والامقام بهترین چهره و الگو برای تمام اقشار و بخصوص مسئولین است.
وی در ادامه به آخرین دیدار مقام معظم رهبری اشاره کرد و به مرور فرمایشات ایشان که جمله و کلمه به کلمه آن نیازمند توجه و پیگیری است اشاره کرد و گفت: ایشان در دیدار اخیرشان گفتند امروز متفاوت است از گذشته برای مسئولان و دولتمردان چرا که از ظرفیت ها و توانمندی هایی برخوردار هستیم و طرح و نقشه دشمن این است که می خواهد این ظرفیت و توانمدی هارا از ما بگیرد.
امام جمعه راور یکی از این ظرفیت ها را ایمان اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمن با ابزارهای مختلف و بخصوص فضای مجازی این ایمان اسلامی را نشانه گرفته است و قصد دارد این ایمان را از جامعه و بخصوص خانواده ها بگیرد.

وی در ادامه بر اساس بیانات مقام معظم رهبری دیگر ظرفیت ها را پیشرفت های علمی کشور،توان دفاعی، توان سیاسی و… اشاره کرد.
انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. حاج آقا حضرتعالی دیروز در تبیین فرمایشات حضرت آقا صحبتهایی را ایراد فرمودید .در خصوص لزوم فرزند آوری هم اشاره داشتید که داغ دل ما را تازه کرد و تصمیم گرفتم مطلبی را خدمت شما عرض کنم تا در صورت صلاحدید در جلسه شورای اداری مطرح فرمائید.
    خدا در اسفند سال گذشته به من فرزندی عطا فرمود. دقیقا در دهم اسفند ماه که من با هماهنگی با اداره و به شوق فرزند و آگاهی به ۱۴ روز مرخصی تشویقی عازم کرمان و بیمارستان شدیم . حالا جدا از اینکه در دوران مرخصی جواب تلفن ارباب رجوع را می دادیم و در صورت لزوم به اداره هم سر می زدیم ولی متاسفانه و در کمال ناباروری و تعجب نه تنها از سوی مسئول اداره هدیه و کادوی تولدی نگرفتیم ( به والله توقع هم نداریم) بلکه اضافه کار آن ماه مرا هم بین خودشان تقسیم کردند و مرخصی من هم استحقاقی حساب شد و چنان نقره داغ شدم که هنوز پس از چند ماه گیج و مبهوت از این برخورد هستم . خدای ناکرده نمی گویم مدیر ما با صحبتهای آقا مشکلی دارند و یا از ازدیاد جمعیت شیعه نگران ولی امیدوارم خداوند به همه ما آگاهی و توفیق خدمت به این نظام را بدهد در هر لباس و سمتی .من هم به کوری چشم دشمنان این نظام اسمش را گذاشتم علی تا به سهم خودم دین خود را ادا کرده باشم.

علمی و فن آوری