آمار پایان تلخ جستجوی گنج در زرند با مرگ 3 نفر+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۰۹:۵۶:۲۵
  • شناسه خبر: 39406

پایان تلخ جستجوی گنج در زرند با مرگ ۳ نفر+تصاویر

بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند از مرگ ۳ جوینده گنج در آتشکده‌های زرتشتیان روستای رشک علیا زرند خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ علی دشتی گفت: بامداد یکشنبه پنج جوینده گنج به کندوکاو غیرقانونی در محل آتشکده‌های زرتشتیان روستای رشک علیا زرند مشغول بودند که با ریزش آوار پایان تلخی برای ۳ نفر از آنها رقم می خورد.

بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند افزود: ۲ نفر از این گروه پنج نفره از ریزش آوار جان سالم به در برده و نیمه شب ماجرا را به رئیس شورای شهر اطلاع می‌دهند. و پس از اطلاع ماجرا به خانواده یکی از همدستانشان، متواری می‌شوند.

دشتی تصریح کرد: نیروهای امدادی از ساعت ۵ صبح یکشنبه در محل حادثه حاضر شده و عملیات جست‌وجوی برای یافتن اجساد در زیرآوار مانده را آغاز کردند و ابتدا دو جسد پیدا شد و پس از گذشت چندین ساعت با تلاش عوامل امدادی جسد سوم نیز پیدا شد و این افراد در بازه سنی حدود ۳۷ تا ۴۵ ساله بوده اند.

وی اضافه کرد: ۲ نفر از حفاران غیر مجاز که وقوع حادثه را اطلاع داده بودند و متواری شده بودند نیز پس از شناسایی دستگیر شدند.

لازم به ذکر است، روستای رشک در فاصله ۳۵ کیلومتری شمال زرند واقع است و آثار چند آتشکده از دوران باستان در این محل وجود دارد.

 

 

Ganj-rashka-01

Ganj-rashka-03

Ganj-rashka-02

 

منبع/ایرنا

انتهای پیام/

 



علمی و فن آوری