آمار رایزنی برای احداث کارخانه ساخت قطعات خودرو در راور - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵ / ساعت ۱۱:۳۸:۱۲
  • شناسه خبر: 39666

رایزنی برای احداث کارخانه ساخت قطعات خودرو در راور

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از رایزنی با وزیر صنعت برای احداث کارخانه تولید قطعات خودرو در کنار کارخانه نورد راور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ محمدمهدی زاهدی گفت: در سفر وزیر صنعت به شهرستان راور رایزنی در مورد احداث کارخانه ساخت قطعات خودرو در کنار کارخانه نورد فولاد انجام و مقرر شد که وزیر صنعت با خودروسازان صحبت کند و تا چند روز آینده نتیجه قطعی را خواهیم گرفت.

نماینده مردم کرمان و راور در پاسخ به خواسته نخبگان بسیجی راور در مورد برنامه‌های اشتغالزایی برای این شهرستان ابراز داشت: مصوباتی اتخاذ شد که با اجرای آنها وضعیت پرداخت حقوق کارگران معادن، استخراج و فروش زغال‌سنگ بهتر می‌شود و اجرای پروژه کارخانه نورد راور پیشرفت مطلوبی می‌کند.

وی همچنین از آغاز ساخت و ساز مجدد ساختمان متوقف شده تامین اجتماعی شهرستان راور از چند روز آینده خبر داد و گفت: طی پیگیری‌های صورت گرفته با نوربخش مدیرکل سازمان تامین اجتماعی کشور، ساخت و ساز در این ساختمان که چند ماهی است به دلیل مشکلاتی متوقف شده است از سرگرفته خواهد شد.

زاهدی  عنوان کرد: از دیگر مشکلات شهرستان راور موضوع اشتغال جوانان شهرستان و راه‌اندازی معادن است که این موضوع به صورت جد از طریق وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر رفاه در حال پیگیری است و به زودی شاهد راه‌اندازی معادن و اشتغال جوانان شهرستان خواهیم بود.

وی از راه‌اندازی کارخانه نورد فولاد بزرگترین صنعت اقتصادی شهرستان راور خبر داد و گفت: مقرر شده تا کارخانه نورد فولاد راور از چین خریداری شود و شاهد اشتغال هزاران نفر از جوانان شهرستان راور خواهیم بود.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به جد پیگیر حل مشکلات منطقه هستیم.

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. محسن رسولی گفت:

    با سلام
    وتبریک پیشاپیش عید فطر
    ما تا فرماندارمون عوض نشه آش همین آشه وکاسه هم هیون کاسه اصلاً این اقا با مدیر کلا تعامل نداره جلوی معرفی بعضی رئیسا ها رو میگیره تا نور چشم ی هاش رئیس بشوند حالا اونی که میخواست نشد ولی خودش رو خراب کرد ای دماغ سوخته میخریم
    ادمین
    مدیونی نظر منو نگذاری

    • سلام عید فطر بر شما هم پیشاپیش مبارک باد الکی پای سید اولاد پیغمبر رو وسط نکشید یه فرماندار اگر کسی رو قبول نداره حتما یه مشکلی داره اون بنده خدایی رو که شما گفتید من میشناسمش نیرویی است که نمیتواند پست رو پر کند وتا حدی نور چشمش کرمانی ها است تا راوری ها تازه اصناف ه قبولش ندارند

علمی و فن آوری