آمار رویای کبوترچاهی مرگ جوان زرندی را در پی داشت! (+تصاویر) - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵ / ساعت ۱۰:۴۵:۱۵
  • شناسه خبر: 39746

رویای کبوترچاهی مرگ جوان زرندی را در پی داشت! (+تصاویر)

شب گذشته در یک حادثه دلخراش جوان زرندی که برای شکار کبوتر چاهی به چاههای منطقه ی جنوب شرقی زرند مراجعت کرده بود جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ طبق اعلام مطلعین این حادثه شب گذشته دو برادر برای شکار کبوتر چاهی به محل چاه های منطقه ای در جنوب شرق شهر زرند در اطراف محل کارخانه های فولاد و قطران زرند مراجعه می کنند که یکی از این افراد در این جستجو جان خود را از دست می دهد.

 

این جوان که نام وی م. ع. ع بود، حدود ۳۰ و چند سال سن داشته است!

 

“مسعود مومنی فر” مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با تایید این خبر، گفت: حوالی ساعت یک بامداد دو برادر زرندی برای شکار کبوتر به چاههای حوالی کارخانه فولاد مراجعت کردند که سقوط یکی از برادران به داخل چاه مرگ این جوان را به همراه داشت.

 

وی گفت: برادر دیگر که در محل حضور داشت با تماس با اورژانس و آتش نشانی خواستار کمک شد که نیروهای این سازمان بلافاصله با حضور در محل اقدام به خارج نمودن جنازه کردند.

 

مسعود مومنی فر گفت: بدترین حالت ممکن در مرگ این جوان این بود که آنان بعد از آتش زدن خار و خاشاک داخل چاه و بی احتیاطی یکی از آنها و سقوط به داخل چاه، باعث می شود این جوان زنده زنده در آتش بسوزد.

 

لازم به ذکر است که جنازه این جوان پس از خارج نمودن از چاه به منظور طی مراحل بعدی تحویل مقامات قضائی شده است.

 

 

 

chahe-Gaftar_01

chahe-Gaftar_02

chahe-Gaftar_03

 

منبع/صدای زرند

انتهای پیام/



علمی و فن آوری