آمار شهرداری و اتاق اصناف با کسبه ای که ایجاد سد معبر نموده اند برخورد جدی و قانونی کنند - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵ / ساعت ۱۰:۴۸:۰۵
  • شناسه خبر: 39772

شهرداری و اتاق اصناف با کسبه ای که ایجاد سد معبر نموده اند برخورد جدی و قانونی کنند

فرماندار راور گفت: باید نظم و انضباط در شهر رعایت شود و شهرداری و اتاق اصناف با کسبه ای که ایجاد سد معبر نموده اند برخورد جدی و قانونی کنند و نسبت به جمع آوری وسایل آنان که موجب سد معبر شده است اقدام و با خاطیان برخورد قانونی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ سیدحسن میرصادقی در جلسه شورای ترافیک شهرستان راور بیان کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان و شروع سفرهای تابستانی باید تمامی دستگاه ها از آمادگی خوبی برخوردار باشند و نسبت به رفع نواقص، شناسایی نقاط حادثه خیز و رفع آنها، خط کشی معابر و نصب سرعت کاه در سطح شهر و جاده ها و مسیر های پرخطر و نصب علائم هشدار دهنده اقدام شود .

فرماندار راور گفت: باید نظم و انضباط در شهر رعایت شود و شهرداری و اتاق اصناف با کسبه ای که ایجاد سد معبر نموده اند برخورد جدی و قانونی کنند و نسبت به جمع آوری وسایل آنان که موجب سد معبر شده است اقدام و با خاطیان برخورد قانونی شود .

وی همچنین یکی از مشکلات سطح شهر را عدم ساماندهی تاکسی های درون شهری و خودروهای سواری روستایی مطرح نمود و خواستار برنامه ریزی لازم در این زمینه شد .

انتهای پیام/



علمی و فن آوری