آمار نزاع و چاقوکشی بین 13 نفر در راور 5 مجروح داشت+جزئیات - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵ / ساعت ۱۲:۴۳:۵۳
  • شناسه خبر: 39967

نزاع و چاقوکشی بین ۱۳ نفر در راور ۵ مجروح داشت+جزئیات

دادستان شهرستان راور گفت: روز گذشته در یک نزاع دسته جمعی در روستای خورند ۱۳ نفر با هم درگیر شدند که ۵ نفر از آنها مورد اصابت چاقو قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده در این رابطه به خبرنگار کاروانسرا گفت: روز گذشته در یک نزاع دسته جمعی در روستای خورند ۱۳ نفر با هم درگیر شدند که ۵ نفر از آنها مورد اصابت چاقو قرار گرفتند که پس از انتقال به بیمارستان راور، ۳ نفر از آنها به دلیل وخامت حال و عمق جراحات به بیمارستان های کرمان و زرند منتقل شدند.

دادستان شهرستان راور افزود: از این ۱۳ نفر تعدادی بازداشت و ۵نفر مصدوم و بقیه متواری هستند و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

وی همچنین به مورد دیگری از نزاع لفظی که منجر به چاقوکشی بین دو نفر در چند شب گذشته شده بود اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع نزاع و درگیری هایی که منجر به استفاده از اسلحه سرد و بخصوص چاقو می شود و استفاده از این سلاح صدمات سنگین و گاهاً منجر به قتل می شود دادستانی شهرستان در این رابطه بدون هیچگونه اغماض برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و قانونگذار از ۳ ماه تا یکسال حبس برای مجرمان در نظر گرفته است.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری