آمار پایان مسابقات والیبال جام رمضان راور+تصاویر(23عکس) - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵ / ساعت ۱۰:۳۶:۱۶
  • شناسه خبر: 39982

پایان مسابقات والیبال جام رمضان راور+تصاویر(۲۳عکس)

مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان راور درحالی پس از یک ماه به فرجام رسید که تیم دهیاری هروز علیی از بخش کوهساران در عین شایستگی در رقابتی بسیار نزدیک بابهره گیری از چاشنی شانس فاتح این مسابقات شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان راور درحالی پس از یک ماه به فرجام رسید که تیم دهیاری هروز علیی از بخش کوهساران در عین شایستگی در رقابتی بسیار نزدیک بابهره گیری از چاشنی شانس فاتح این مسابقات شد.
این رقابتها که با حضور ۸ تیم روستایی و ۴ تیم از شهر راور از ابتدای ماه مبارک در سالن حجاب استادیوم شهید شبستری راور آغاز شده بود، سرانجام جمعه شب فینال مسابقات بین دو تیم شهید بقایی شهر راور و دهیاری هروز علیای بخش کوهساران با استقبال جمع کثیری از ورزشکاران و ورزش دوستان و با حضور برخی مسئولان برگزار گردید.

در این رقابت پرهیجان و زیبا اگرچه تیم هروز علیى موفق شد ست های اول و دوم را با نتایج بسیار نزدیک ۲۵ بر۲۳ و ۲۹ بر۲۷ به سود خود به پایان ببرد ولی تیم شهید بقایی که به یکباره با چهره ای متحول به خود آمده بود با بهره گیری از تجربه ارزشمند محسن کاربخش چهره فنی و کارآمد خود روند بازی را تغییر داد و طی دو ست متوالی با اختلاف امتیاز قابل توجه ۲۵ بر ۱۸ و۲۵ بر ۲۰ حریف باانگیزه خود را مبهوت هنرنمایی خود کرده و به تسلیم وادار نمود تا سرنوشت بازی به ست پنجم کشیده شود.
در ست پنجم که هردوتیم از شرایط و امتیاز یکسانی برخوردار بودند تیم هروز علیی با استفاده از ظریب هوشی و تعصب و غیرت مثال زدنی در کنار اشتباهات فاحش و غیر قابل انکار تیم شهید بقایی و استرس و عصبانیت برخی از بازیکنان این تیم با نتیجه شگفت انگیز ۱۵بر ۶ به پیروزی مطلق دست یافت.
بر پایه این گزارش پس از انجام این مسابقه بسیار هیجان انگیز و زیبا که بیش از ۳ساعت بطول انجامید طی مراسمی پس از خیر مقدم و تقدیر و تشکر نخعی راد رئیس هیات والیبال شهرستان لوح تقدیر و جام قهرمانی تیم ها اهدا گردید.
در آیین اهدای جوایز حسن عزیزی معاون فرماندار و محسن مظفری بخشدار کوهساران و تنی چند از پیشکسوتان همکاری داشتند و نخعی راد رئیس هیات والیبال راور ضمن تشکر فراوان از آقای احسان محمودی نایب رئیس هیات و مسئول برگزاری جام و آقای محسن نیک آیین رئیس اداره امور مالیاتی راور بعنوان تنها حامی مالی مسابقات و اهدای لوح تقدیر به ایشان ابراز امیدواری نمود همه مسئولان همانند ایشان حامی ورزش شهرستان باشند.
ضمنا با توجه به دعوت صورت گرفته از دفاتر نمایندگان مجلس جهت حضور در جلسه، نخعی راد ضمن سپاس و تشکر از حمایتهای آقایان پروفسور زاهدی و دکتر پورابراهیمی نمایندگان کرمان و راور در مجلس که در طی سال گذشته خدمات ارزشمندی به ورزش والیبال راور نمودند، لوح تقدیر از نمایندگان به آقای احمد بقایی از دفتر دکترپورابراهیمی و نماینده دفتر دکتر زاهدی اهدا گردید و از حمایت بخشداران کوهساران و مرکزی از تیم های روستایی شرکت کننده طی لوح تقدیری تشکر بعمل امد و در پایان آقای محسن نیک آیین از طرف مدیرکل امور مالیاتی استان لوح تقدیری به نخعی راد اهدا نمود.

خاطرنشان می کند پس از تیمهای دهیاری هروز علیی و شهیدبقایی راور در بازی رده بنده تیم کانون شهید آوینی مسجد جامع راور با پیروزی بر تیم روستای طرز مقام سوم مسابقات را کسب نمود.

عکاس:وحید رجایی

IMG_7700 IMG_7668 IMG_7671 IMG_7679 IMG_7684 IMG_7696 IMG_7691 IMG_7688 IMG_7685 IMG_7669 IMG_7687 IMG_7701 IMG_7690 IMG_7692 IMG_7689 IMG_7708 IMG_7705 IMG_7706 IMG_7714 IMG_7716 IMG_7727 IMG_7721 IMG_7724

انتهای پیام/



علمی و فن آوری