آمار درمانگاه تامین اجتماعی راور، دو سال از برنامه زمان بندی احداث عقب است - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵ / ساعت ۱۰:۳۰:۲۹
  • شناسه خبر: 40063

درمانگاه تامین اجتماعی راور، دو سال از برنامه زمان بندی احداث عقب است

نماینده مردم کرمان و راور ضمن گلایه از تاخیر در روند ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان راور و روند کند ساخت این مرکز درمانی، خواستار تسریع در شروع ساخت پروژه ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر پورابراهیمی، ضمن گلایه از تاخیر در روند ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان راور و روند کند ساخت این مرکز درمانی، خواستار تسریع در شروع ساخت پروژه ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان شد.

نماینده مردم کرمان راور با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲ سال از برنامه زمان بندی احداث این بیمارستان عقب هستیم؛ گفت: مصوبه راه اندازی درمانگاه راور در اسفندماه ۹۲ نهایی شد که مدتی به علت مشکل زمین و اسناد مدارک کار ساخت  آن عقب افتاد.

محمدرضا پورابراهیمی ادامه داد: سال گذشته با حضور دکتر نوربخش، رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور در شهرستان راور مقرر شد ۱۸ ماهه این مرکز احداث شود که بودجه آن هم مصوب شد؛ در حالی که تاکنون ۶ ماه است که از تاریخ کلنگ زنی این پروژه می گذرد ولی هیچ کاری برای این مرکز انجام نشده است که جای نگرانی دارد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: با توافق صورت گرفته و هماهنگی انجام شده ظرف مدت ۲ ماه آینده ساخت پروژه ساختمان این مرکز درمانی در شهرستان راور آغاز می شود که امیدواریم بخش زیادی از کار تا پایان سال جاری عملیاتی شود.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری