آمار 20 سال چشم انتظاری برای آسفالت مسیر راور _بهاباد!+تصویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵ / ساعت ۱۵:۱۵:۴۲
  • شناسه خبر: 40084

۲۰ سال چشم انتظاری برای آسفالت مسیر راور _بهاباد!+تصویر

بیش از بیست سال است مسیر پرتردد راور_بهاباد که دو استان کرمان و یزد را از این طریق بهم وصل می کند و گذرگاه مسافران استان های یزد، تهران و … و مسیر زمینی زائرین راوری جهت عزیمت به کربلا معلی است در انتظار آسفالت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ بیش از بیست سال است مسیر پرتردد راور_بهاباد که دو استان کرمان و یزد را از این طریق بهم وصل می کند و گذرگاه مسافران استان های یزد، تهران و … و مسیر زمینی زائرین راوری جهت عزیمت به کربلا معلی است ناتمام مانده است و هنوز ۸ کیلومتر آن در انتظار گشایشی برای آسفالت است و در پیچ و خم اما و اگرهاست.

۸ کیلومتری که بارها زیرسازی شده اما اعتبار برای آسفالت آن فراهم نشده است.

از طرفی عدم تحقق این رویا! در این ۲۰ سال گویای آن است که مسئولین توجه ای به این مسیر نداشته اند و اگر هم داشته اند گذرا و سطحی بوده است که امیدواریم همت بگمارند و به این موضوع توجه ای کنند هرچند که پاسخ همیشگی مسئولان در اینباره نبود بودجه است!

بودجه و پولی که به گفته مسئولان وجود ندارد اما در فیش های حقوق دریافتی برخی مدیران نجومی است! براستی بودجه آسفالت این مسیر چه میزان از حقوق های نجومی یک مدیر است!؟

اگر حقوق دریافتی نجومی یک ماه،یکی از مدیران را اسکناس کنیم، اسکناسهایش بیش از این هشت کیلومتر طول دارد و با توجه به اینکه این حقوق بگیران میلیونی و میلیاردی کم نیستند نه تنها این هشت کیلومتر بلکه صد ها کیلومتر از راه های این کشور را می توان آسفالت کرد!!
اما دریغ…

یزد

انتهای پیام/



علمی و فن آوری