آمار بازگشایی مجدد استخر شنای راور در پاره ای از ابهام - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵ / ساعت ۱۳:۵۲:۲۳
  • شناسه خبر: 40154

بازگشایی مجدد استخر شنای راور در پاره ای از ابهام

بیش از یک ماه است که تنها استخر شنای شهر راور (طبق گفته مسئولین مربوطه به دلیل تعمیرات) تعطیل است و هنوز هم خبری از بازگشایی مجدد آن نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ بیش از یک ماه است که تنها استخر شنای شهر راور (طبق گفته مسئولین مربوطه به دلیل تعمیرات) تعطیل است و هنوز هم خبری از بازگشایی مجدد آن نیست.

بطوریکه حمیدرضا بهجتی در این رابطه به کاروانسرا می گوید:دلیل تعطیلی استخر وجود نشتی زیاد از قسمت داخل استخر تا موتورخانه است و با توجه به اینکه لوله ها در زیر زمین کار گذاشته شده اند نیازمند نقشه و بازدید مهندس سازنده این استخر است که این مورد در همین چند روز انجام می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تصریح کرد:برای انجام تعمیرات نیازمند بودجه هستیم و باید صبر کنیم تا تامین بودجه شود ولی برای تسریع روند تعمیرات قرار شده است این مبلغ از خود شهرستان تامین شود و متصدی این استخر نیز پیگیری های لازم را انجام داده است.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار کاروانسرا که چه زمانی استخر بازگشایی می شود گفت: زمان دقیق آن بستگی به رویت نشتی و برطرف کردن آن دارد که منتظر بازدید کارشناسان مربوطه هستیم.

شایان ذکر است: متصدی این استخر از بازگشایی مجدد این استخر در چند روز آینده خبر داده است.

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. راوری گفت:

    با سلام.یکی از دوستان که اگاهی کامل از خرابی استخر شنا داره میگفت کرمان نقشه های زیرساختی استخر را گم کردن و باید با کندکاری محل نشتی لوله را پیدا کنن و این متحمل هزینه ی بالا خواهد پس اقای بهجتی بیایید با هم صادق باشیم.

علمی و فن آوری