آمار رئیس دادگستری و دادستان راور منصوب شدند+تصویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵ / ساعت ۱۱:۲۹:۱۰
  • شناسه خبر: 40172

رئیس دادگستری و دادستان راور منصوب شدند+تصویر

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان راور با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان و معاونت های منابع انسانی و قضایی ایشان، نماینده امام جمعه شهرستان، فرماندار، جمعی از مسئولان، قضات و کارمندان دستگاه قضایی شهرستان راور و رئیس دادگستری و دادستان شهرستان زرند برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ صبح امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان راور با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان و معاونت های منابع انسانی و قضایی ایشان، نماینده امام جمعه شهرستان، فرماندار، جمعی از مسئولان، قضات و کارمندان دستگاه قضایی شهرستان راور و رئیس دادگستری و دادستان شهرستان زرند برگزار شد.

در این مراسم با حکم آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، محمدرضا سنجری بنستانی که ۱۳ سال سابقه خدمت در دستگاه قضا را دارا می باشد و دادستانی شهرستان بم و مستشار دادگاه انقلاب اسلامی کرمان را در پرونده خود دارد به سمت رئیس شعبه اول دادگاه عمومی(حقوقی) و رئیس دادگستری شهرستان راور منصوب شد.

بر اساس حکم دیگری از سوی رئیس قوه قضائیه، اسماعیل بلوچ زاده که پیش از این به عنوان دادرس دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان راور فعالیت داشت به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور منصوب شد.

همچنین بر اساس حکم دیگری حجت الاسلام محمد محمدی رئیس سابق دادگستری شهرستان راور پس از ۱۲ سال خدمت در دستگاه قضایی شهرستان به سمت رئیس دادگستری شهرستان زرند منصوب شد و از خدمات ایشان در شهرستان راور تقدیر بعمل آمد.
IMG_7870IMG_7901
انتهای پیام/



علمی و فن آوری