آمار راور، یکی از امن ترین شهرستان های استان است/سرمایه گذاران با اعتماد خاطر در راور سرمایه گذاری کنند - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵ / ساعت ۱۸:۱۰:۳۵
  • شناسه خبر: 40193

راور، یکی از امن ترین شهرستان های استان است/سرمایه گذاران با اعتماد خاطر در راور سرمایه گذاری کنند

رئیس کل دادگستری کرمان گفت:با توجه به وجود امنیت مناسب،سرمایه گذاران با اعتماد خاطر در راور سرمایه گذاری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ یدالله موحد در آئین تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور گفت: دستگاه قضائی استان کرمان با تمام توان و ظرفیت قانونی خود از فعالیت های اقتصادی مشروع حمایت قضائی خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری کرمان اظهار کرد:اقتصاد مقاومتی نسخه بی بدیل برای درمان مشکلات اقتصادی کشور است.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان گفت:با توجه به وجود امنیت مناسب،سرمایه گذاران با اعتماد خاطر در راور سرمایه گذاری کنند.

رئیس شورای قضائی استان کرمان گفت:از حیث پرونده‌های قضائی و نظم اجتماعی راور یکی از امن ترین شهرستان های استان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مهمترین رسالت دستگاه قضائی کشور تحقق عدالت قضائی در جامعه است؛ اضافه کرد:از نگاه حضرت امام خمینی(ره)”قوه قضائیه که به ملجاء و پناهگاه مردم ستم دیده است”قوه ای مستقل و هیچ مقامی حق دخالت در آن را ندارد.

موحد ادامه داد: اگر کسانی پیدا شوند که در امور قضائی دخالت می کنند باید بدانند برخلاف دستورات شرع و نظام جمهوری اسلامی عمل کرده اند.

وی گفت: قضات بایستی توجه داشته باشند که در حساسترین مکان نظام خدمت می کنند لذا سعی نمایند با کمال دقت و مهربانی و قاطعیت با مراجعین و مردم برخورد نمایند تا رضایت مردم حاصل گردد زیرا رضایت مردم رضایت خداوند را درپی دارد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان تاکید کرد: اگر دستگاه قضائی سالم بود می توان نتیجه گرفت که وضع عمومی جامعه و کشور از جهت برخورداری از عدالت و دوری از تبعیض،ستم،اجحاف وسایر عنصرهای بشری سالم است.

وی اعلام کرد:رضایت مندی عمومی و جلب اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی برای ارتقاء قوه قضائیه لازم و ضروری است.

موحد دستیابی به رضایتمندی عمومی را در گرو تحقق سه مولفه حفظ کرامت انسانی مراجعان،سلامت دستگاه قضائی و صدور احکام متقن ورسیدگی سریع ودقیق به پرونده های قضائی دانست.

وی افزود: در روند رسیدگی به پرونده ها بایستی با مراجعین عزتمندانه برخورد شود و حفظ کرامت و عزت افراد مورد تاکید ویژه است.

این مقام ارشد قضائی استان با بیان اینکه سلامت دستگاه قضائی درکسب رضایتمندی عمومی موثر است،اظهار داشت: قوه قضائیه زمانی می تواند به رسالت خود به درستی عمل کند که از سلامت کامل برخوردار باشد.

موحد خاطرنشان ساخت: طی سال گذشته قریب به ۱۴میلیون و ۶۰۰ هزار پرونده در سیستم قضائی کشور ثبت شده است.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان عنوان کرد: دادرسی های منصفانه و اتخاذ تصمیمات متقن در کسب رضایتمندی عمومی نقش اساسی دارد.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات بیش از یک دهه حجت الاسلام محمدی،ابراز داشت:محمدی از قضات خوب،متدین استان است که به رغم همه محدودیت ها ومشکلات خدمات قضائی ارزشمندی را در شهرستان راور به ثبت رسانده است.

رئیس کل دادگستری استان همچنین سنجری،رییس جدید دادگستری وحجت الاسلام بلوچ زاده،دادستان راور را از قضات مومن و ارزشمند استان برشمرد.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری