آمار راهیابی طرح های دانش آموزان راوری به مرحله کشوری جشنواره جوان خوارزمی+تصویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵ / ساعت ۱۰:۴۹:۲۹
  • شناسه خبر: 40226

راهیابی طرح های دانش آموزان راوری به مرحله کشوری جشنواره جوان خوارزمی+تصویر

رئیس پژوهش سرای دانش آموزی باقرالعلوم(ع) گفت: هر سه طرح دانش آموزان پزوهشگر راوری به مرحله کشوری هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی راه پیدا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ علی علی آبادی گفت: هر سه طرح دانش آموزان پژوهشگر راوری به مرحله کشوری هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی راه پیدا کردند.

رئیس پژوهش سرای دانش آموزی باقرالعلوم(ع) بیان کرد: طرح های دانش آموزان راوری علیرضا اثنی عشری، پویا کرباسی، فاضل مرشد زاده و مهران کاربخش پس از داوری در مرحله استانی و برگزاری جلسه دفاعیه در مرکز استان به عنوان منتخب استانی معرفی شده و به مرحله کشوری هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی راه یافتند.

وی تصریح کرد: امید است به حول و قوه الهی این دانش آموزان پژوهشگر بتوانند در سطح کشور نیز رتبه های برتر را کسب نموده و از امتیازاتی مانند جذب شدن در بنیاد ملی نخبگان و تسهیلاتی در آزمون سراسری بهره مند گردند.

لازم به ذکر است: دانش آموزان دوره دوم آموزش متوسطه می توانند جهت راهنمایی و مشاوره برای حضور در جشنواره جوان خوارزمی در پژوهش سرای دانش آموزی باقرالعلوم علیه السلام حضور پیدا کنند و از امکانات این مرکز استفاده نمایند.

باقرالعلوم

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. باسلام درخشش دانش آموزان بااستعداد راوری را صمیمانه تبریک می گویم موفق وسعادتمند باشید.

علمی و فن آوری