آمار استاندار،مشکل مسکن مهر راور را حل کند/مسولین استان و شهرستان در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در راور چه اقدامی انجام داده اند؟/البته بسیج و سپاه اقداماتی انجام داده اند - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۱۵:۴۶:۳۳
  • شناسه خبر: 40332

استاندار،مشکل مسکن مهر راور را حل کند/مسولین استان و شهرستان در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در راور چه اقدامی انجام داده اند؟/البته بسیج و سپاه اقداماتی انجام داده اند

از مسولین استان و شهرستان سوالم این است که در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در شهرستان راور چه اقدامی انجا داده اید و به مردم گزارش دهید،البته بسیج و سپاه پاسداران در زیر مجموعه های خود اقداماتی را انجام داده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ حجت الاسلام و المسلمین علی تویسرکانی در خطبه های این هفته نماز جمعه راور ضمن توصیه به تقوا الهی و اجتناب از گناه و عمل به واجبات به پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه توسط آیت الله طالقانی و به دستور امام خمینی(ره) اشاره کرد.
وی نماز جمعه را پدیده شگفت انگیز بعد از انقلاب عنوان کرد و تصریح کرد:امروزه ۹۰۰ نماز جمعه در نقاط مختلف کشور در حال برگزاری است.

امام جمعه راور عنوان کرد:نماز جمعه بر همه واجب است مگر آنکه فاصله حضور مکلفین در نماز زیاد باشد و نتوانند شرکت کنند.
وی در ادامه در روایتی از پیامبر(ص) تصریح کرد:اگر کسی نماز جمعه را ترک کند یا سبک بشمارد و یا از ریشه قبول نداشته باشد برایش خیلی اتفاقات بدی رخ خواهد داد از جمله پراکندگی و پریشانی در زندگی فرد،برداشته شدن برکت از کار و زندگی، و همچنین نمازها،زکات ها،حج، روزه و در کل تا زنده است هرکاری انجام دهد قبول نیست.
وی یکی از اساسی ترین فواید نماز جمعه را وحدت آفرینی و دشمن شکنی در بعد وسیع دانست.
وی در ادامه به مشکلات مسکن مهر راور اشاره کرد و گفت:در دولت های نهم و دهم به صورت مرتب و در این دولت نیز گه گاهی شاهد خبرهایی مبنی بر خانه دار شدن مردم هستیم اما این طرح در شهرستان راور چندین سال است بلاتکلیف است.
وی افزود:عده ای در این شهرستان خود را در مضیقه قرار دادند و وامی تهیه کرده و در اختیار تعاونی ها قرار دادند که این کار را به سرانجام برساند.اما پس از چندین سال هزینه ها بیشتر شده و در نتیجه پول بیشتری از متقاضیان مطالبه شده است ولی متاسفانه هنوز معطل مانده اند که حتی مسله ای برای اختلافات خانوادگی شده است.
تویسرکانی در ادامه استاندار و مسولین مسکن استان و نمایندگان مردم در مجلس را خطاب قرار داد و گفت:اگر این مسکن ها جانمایی درستی نشده اند و مشکل داشتند چرا اجازه ساخت داده شده و این همه هزینه شده است،این مشکل باید برطرف شود چرا که خواسته مردم است خصوصا کسانی که در نوبت و انتظار هستند.
وی در ادامه به سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه چندین ماه از این سال گذشته است از مسولین استان و شهرستان سوالم این است که در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در شهرستان راور چه اقدامی انجا داده اید و به مردم گزارش دهید،البته بسیج و سپاه پاسداران در زیر مجموعه های خود اقداماتی را انجام داده اند و لازم است کارآفرین و صاحبان سرمایه وارد میدان شوند.
وی در ادامه افزود:از استاندار کرمان که مصمم بر اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی است و همانطور که به بعضی شهرستان ها همچون قلعه گنج به عنوان شهرستان ویژه جهت طرح های اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است امید است در شمال استان نیز شهرستان راور که قول آن را استاندار نیز داده اند انتخاب گردد.
انتهای پیام/



علمی و فن آوری