آمار مراسم تودیع و معارفه شهردار راور برگزار شد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۲۱:۵۶:۲۷
  • شناسه خبر: 40378

مراسم تودیع و معارفه شهردار راور برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه شهردار راور صبح امروز با حضور امام جمعه و فرماندار راور، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان، جمعی از مسئولان شهرستان، کسبه و تعدادی از شهروندان راوری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ مراسم تودیع و معارفه شهردار راور صبح امروز با حضور امام جمعه و فرماندار راور، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان، جمعی از مسئولان شهرستان، کسبه و تعدادی از شهروندان راوری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم،حجت الاسلام سلمان زاده رییس و سخنگوی شورای شهر راور بیان کرد: شوراها قدرت اجرایی ندارند اما حق پیگیری مطالبات مردم را دارند؛ و در ادامه به مراحل و روند انتخاب شهردار راور پس از استعفای مالک اژدری شهردار سابق راور اشاره کرد و گفت: شورای شهر از طرح های کلان شهرداری حمایت می کند.

وی گفت:راور باب الرضا(ع) است و چشم استان کرمان به حساب می آید و باید مسئولان استان به این شهرستان توجه ویژه ای داشته باشند.

سلمان زاده به وضعیت بد اکثر کوچه ها راور و خاکی بودن آنها اشاره کرد و همچنین به کاشت غیرکارشناسی درختان(اکالیپتوس)در سالیان گذشته که مسبب مشکلات فراوانی برای شهر راور شده اند اشاره کرد و گفت:باید این درختان قطع و جایگزین شوند.
در ادامه حجت الاسلام تویسرکانی امام جمعه راور با بیان اینکه در شهرداری راور نه پول، نه نیروی انسانی و نه امکانات است، و کسی که شهردار راور شود دل و جرأت زیادی می خواهد؛ تصریح کرد: شهردار نسبت به مسائل نباید سیاسی عمل کند و بر حمایت از شهرداری تاکید کرد.

در ادامه میرصادقی فرماندار راور گفت: شهرداری ها را باید حمایت کرد بخصوص شهرداری راور که درآمد و وضعیت بودجه مناسبی ندارد.

مبشر مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان، بزرگترین مشکل شهر راور از نظر شهرداری را عدم تناسب دو عدد جمعیت کم و مساحت زیاد این شهرستان عنوان کرد و گفت:این عدد باعث افزایش هزینه های شهرداری شده است.

وی گفت: جمعیت کم شهرستان راور باعث شده عوارض ملی که هر سال دولت به شهرداری پرداخت می کند و به صورت چند مقطع در سال می باشد کم باشد و عوارض آنچنانی نصیب شهرداری راور نشود.

مبشر نبود صنعت در راور و نبود عوارض ناشی از صنعت را لطمه بزرگی به شهرداری راور عنوان کرد.
وی همچنین توصیه هایی به شهردار جدید راور داشت و گفت: از امروز که وارد شهرداری می شوید مسائل سیاسی را پشت در شهرداری بگذارید و وارد شهرداری شوید.

مبشر بیان کرد:شهرداری راور در سنوات گذشته شهرداران خوبی داشته است که جا دارد از نظرات آنها استفاده کنید و با توجه به عمر کم شورا و شهرداری، شهردار جدید فرصت آزمون و خطا ندارد و بر کمک مسئولین شهرستان به شهردار جدید تاکید کرد.
وی همچنین از شورای شهر راور خواست که به جد پیگیر باشید که پای سرمایه گذران راوری و کسانی که دارای مهارت های کلیدی هستند به راور باز شود و با توجه به ارق وطنیشان در این شهرستان سرمایه گذاری کنند.
در ادامه اژدری شهردار سابق راور به عملکرد شهرداری از سال ۸۵ و خدمات ارائه شده در سالیان که خود سکاندار شهرداری راور بوده است در بحث فضای سبر، آسفالت معابر، زیبا سازی شهر، و… اشاره کرد.
در ادامه یزدانپناه شهردار جدید راور گفت: کار مشکلی پیش رو داریم چرا که قبل از من شهردار موفقی در این منصب حضور داشته و نیازمند حمایت مسئولین و مردم هستیم.
وی تصریح کرد:به سوی کسانی که دل در گرو همکاری و حمایت دارند دست دراز میکنم و دست آنان را می بوسم که در آبادنی و پیشرفت و توسعه راور گام برداریم.
انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. بنی گفت:

    مردم راور گول این سیاه بازی ها رو نخوریدبا این فرماندارکه مانع از این میشه ریس های کار بلد غیر بومی به راور بیان خو ۱۰۰۰سال دیگه هم راور همینی هست که هست راور یه سری فکر ونظر نو و جدید میخواد تا پیشرفت کته.

علمی و فن آوری