آمار از تراکتوری که راننده خود را زیر گرفت تا سانحه رانندگی برای دو راکب موتورسیکلت - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۱۳:۴۱:۰۶
  • شناسه خبر: 40438

از تراکتوری که راننده خود را زیر گرفت تا سانحه رانندگی برای دو راکب موتورسیکلت

بر اساس اطلاع مرکز پیام اورژانس شهرستان راور روز گذشته پس از زیر گرفته شدن راننده تراکتور در آبادی آفکوییه دو حادثه رانندگی نیز برای دو راکب موتورسیکلت در روستای طرز و شهر راور اتفاق افتاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛بر اساس اطلاع مرکز پیام اورژانس شهرستان راور در آبادی آفکوییه روستای کوه جهر تراکتوری که در شیب منطقه پارک بود بر اثر سهل انگاری راننده آن، ناگهان حرکت می کند و راننده خود را زیر می گیرد؛ پیرمرد ۶۰ ساله ای که راننده این تراکتور بود به یکباره چرخ های تراکتور از روی پا و کمر او عبور می کند.

این حادثه که در حوالی ساعت ۱۴:۱۵ عصر روز گذشته اتفاق افتاد سریعاً با اعزام اورژانس جاده ای طرز به روستای فوق به بیمارستان راور منتقل شد و علیرغم عبور تراکتور از روی پا و کمر راننده مشکل خاصی نداردو بدن او دچار کوفتگی شده است.

همچنین در ساعت ۲۰ شب گذشته یک زمین خوردگی موتورسیکلت در روستای طرز اتفاق افتاد که باعث تروما(ضربه) به صورت راکب ۱۹ ساله شد که در ادامه توسط کد اورژانس جاده ای روستای طرز به بیمارستان راور منتقل شد.

حادثه دیگر هم تصادف موتورسیکلت با خودرو تویوتا حوالی ساعت ۲۰:۳۰ در چهارراه شهید بقایی شهر راور اتفاق افتاد که در این حادثه راکب ۴۵ ساله موتورسیکلت از ناحیه سر دچار شکستگی و خونریزی شد که توسط کد شهری اورژانس به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) منتقل شد.

 

 

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. همشهری گفت:

    سلام،با عرض خسته نباشید، در روستای طرز زمین خوردگی موتورسیکلت نبوده، بلکه برخورد نسبتا شدید موتورسیکلت با پژو ۴۰۵ بوده است.
    با تشکر

علمی و فن آوری