آمار تیم کاراته بانوان راور از اعزام به مسابقات کشوری بازماند - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۱۴:۰۶:۰۷
  • شناسه خبر: 40458

تیم کاراته بانوان راور از اعزام به مسابقات کشوری بازماند

۱۴ و ۱۵ مرداد لیگ کاراته بانوان (پارس) برگزار می شود و تیم راور هم قرار بود در این مسابقات شرکت کند اما به علت مشکل مالی از شرکت در این مسابقات بازماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ ۱۴ و ۱۵ مرداد لیگ کاراته بانوان (پارس) برگزار می شود و تیم راور هم قرار بود در این مسابقات شرکت کند اما به علت مشکل مالی از شرکت در این مسابقات بازماند.
مربی این تیم خانم صادقی می گوید: تیم کاراته بانوان راور از توانایی و استعداد بالایی برخوردار است و سالیان متمادی است که توانسته در مسابقات مختلف خوش بدرخشد و حتی به مسابقات بین المللی راه پیدا کند.
وی ابراز کرد: جای تاسف است تیمی که این همه استعداد و قطعاً حرفی برای گفتن دارد اینگونه از سوی مسئولانی که دم از حمایت ورزش راور می زنند مورد بی مهری و کم لطفی قرار می گیرد؛ نونهالان و نوجوانانی که با تمرینات سخت و فشرده خود را برای دیده شدن و شرکت و کسب مدال در مسابقات آماده کرده بودند اینگونه از حضور در میادین بزرگ جا می مانند.

صادقی افزود: تنها امید این کاراته کاران حضور در مسابقات پیش رو یعنی در شهریورماه است که با توجه به عدم حمایت ها، اعزام به آن مسابقات هم بیشتر به یک رویا شبیه است.
وی در پاسخ به این سوال خبرنگار کاروانسرا که برای تهیه هزینه اعزام به مسابقات چه اقدامی انجام داده اید،گفت: وقتی برای آخرین بار در سال گذشته به یکی از مسئولان مراجعه و تقاضای کمک مالی کردم به من گفتند به جای اینکه بچه ها را به مسابقات ببرید، آنها را به اردوی زیارتی ببرید!
وی تصریح کرد: وقتی این طرز تفکر را در مسئولان شهرم دیدم تصمیم گرفتم دیگر سراغشان نروم.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری