آمار جشن های گلریزان رمق لازم را ندارد/در راور و جیرفت کمک قابل توجه ای نشد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۱۳:۱۱:۰۱
  • شناسه خبر: 40463

جشن های گلریزان رمق لازم را ندارد/در راور و جیرفت کمک قابل توجه ای نشد

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: وقتی در جشن گلریزان جیرفت ۴۰ میلیون تومان و راور ۵۰ میلیون تومان تعهد می کنند نشان دهنده این است که تلاش لازم در این زمینه انجام نشده است و این امر نیازمند بازنگری، ارزیابی و شناسایی نقاط قوت و ضعف است تا بر کیفیت مشارکت افزوده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ یدالله موحد در جلسه هیئت مدیره ستاد دیه استان کرمان اظهار کرد: جشن های گلریزان با رمق لازم چه در شهرستان ها و چه مرکز استان برگزار نمی شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: وقتی در جشن گلریزان جیرفت ۴۰ میلیون تومان و راور ۵۰ میلیون تومان تعهد می کنند نشان دهنده این است که تلاش لازم در این زمینه انجام نشده است و این امر نیازمند بازنگری، ارزیابی و شناسایی نقاط قوت و ضعف است تا بر کیفیت مشارکت افزوده شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت هایی بیش از این وجود دارد؛ یکی از ویژگی های برگزاری جشن های گلریزان سال جاری را ورود روسای دادگستری ها و حوزه های قضایی در این زمینه نام برد و گفت: جا دارد از مدیرعامل ستاد دیه استان تشکر کنم که در این راه خیر، قدم بزرگی را براشته است.

موحد با اشاره به بازخوردهایی خوب جشن های گلریزان در شهرستان های کرمان از جمله قلعه گنج گفت: جشن های برگزار شده گلریزان در سال جاری نسب به سال های قبل بهتر بوده است و یکی از دلایل آن همکاری روسای حوزه های قضایی بوده است که باید با مشارکت آن ها تعهدات وصول شود.

وی تصریح کرد: نباید آثار کار خیران به سال های بعد موکول شود و ظهور پیدا کند بلکه باید اثر کار خیر هر چه زودتر دیده شود چرا که با نشان دادن اثر کار و همچنین تجلیل از آن ها می توان انگیزه ی افراد را در کار خیر بالا برد.

منبع/مهر

انتهای پیام/



علمی و فن آوری