آمار تجلیل از خبرنگاران رسانه ها و جراید شهرستان توسط فرماندار راور +تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۱۹:۵۸:۰۸
  • شناسه خبر: 40720

تجلیل از خبرنگاران رسانه ها و جراید شهرستان توسط فرماندار راور +تصاویر

مراسم تجلیل از خبرنگاران رسانه ها و جراید شهرستان به مناسبت روز خبرنگار توسط فرماندار راور برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ مراسم تجلیل از خبرنگاران رسانه ها و جراید شهرستان به مناسبت روز خبرنگار توسط میرصادقی فرماندار راور برگزار شد .
در این مراسم سیدحسن میرصادقی ضمن تبریک روز خبرنگار و روز قلم گفت: خبرنگاری شغل مهم و والایی است که خداوند به قلم قسم یاد کرده و شما در راستای آگاه سازی جامعه و نشر اخبار و اطلاعات شهرستان و همچنین انعکاس مشکلات و خواسته های مردم به مدیران و مسئولان تلاش می کنید و رسالت و وظیفه خود را به درستی انجام می دهید.

فرماندار راور افزود: همه مدیران دستگاه های اجرایی باید اطلاعات و اخبار غیرمحرمانه خود را برای آگاه سازی مردم در اختیار خبرنگاران قرار دهند و دانستن اطلاعات و اخبار شهرستان برای توسعه و پیشرفت شهرستان مفید است.
وی تصریح کرد: صداقت در گفتار و نوشتن، مهمترین موضوعی است که شما خبرنگاران باید در بیان واقعیت ها و مشکلات آن را رعایت کنید.

میرصادقی گفت: خبرنگار باید هم فعالیت های انجام شده و هم نواقص و مشکلات را گزارش دهد تا مردم آگاه سازی شوند و اگر اخبار و اطلاعات به درستی به مردم داده شود مردم هم به خبرنگاران اعتماد کرده و در این راستا کمک حال مسئولان و خبرنگاران خواهند شد .
وی عنوان کرد: در سطح شهرستان بحث توسعه و پیشرفت و همچنین اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گیرد و مشارکت مردمی نقش اصلی این طرح است و خبرنگاران باید فرهنگ کار و تلاش در جامعه را رواج دهند و با معرفی پتانسیل های شهرستان نسبت به جذب سرمایه گذاران آنان را راهنمایی و آگاه سازی کنند و مردم را برای کار و تلاش تشویق نمایند .
فرماندار راور گفت: شهرستان های راور ، زرند و کوهبنان که جزو منطقه ۵ سرمایه گذاری قرار گرفته است و مدیر معین آن هم شرکت سرمایه گذاری میدکو تعیین شده است و فرصت مطلوبی برای سرمایه گذاری در شهرستان بوجود خواهد آورد و با احیای معادن زغال سنگ اشتغال مناسبی برای افراد جویای کار فراهم خواهد کرد.

میرصادقی در انتها افزود: خبرنگاران باید بر عملکرد دستگاه ها نظارت و با صداقت کامل اطلاع رسانی کنند و همچنین به عنوان ناظر، خدمات و مشکلات شهرستان را بیان نمایند.
در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه از خبرنگاران شهرستان تجلیل شد .

IMG_1968 IMG_1966 IMG_1967 IMG_1970 IMG_1973 IMG_1977 IMG_1975 IMG_1981 IMG_1979 تجلیل از خبرنگاران توسط فرماندار

انتهای پیام/



علمی و فن آوری