آمار سه حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان راور - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۱۰:۳۶:۲۴
  • شناسه خبر: 40784

سه حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان راور

عصر روز جمعه سه حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان راور اتفاق افتاد که خوشبختانه در همه حوادث مصدومین صدمات جزئی دیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛عصر روز جمعه سه حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان راور اتفاق افتاد که اولین آن مربوط به انحراف از جاده پژو ۲۰۶ در کیلومتر ۱۱۰ محور راور _ دیهوک در حوالی ساعت ۱۷ بود که پس از حضور پایگاه ۱۱۵ جاده ای دربند ۴ مصدوم آن خوشبختانه مشکل خاصی نداشتند.

حادثه دیگر مربوط به واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۸۰ محور راور_دیهوک در حوالی ساعت ۱۸ بود که ۶ مصدوم داشت.

در ادامه و پس از حضور پایگاه ۱۱۵ جاده ای دیگ رستم یکی از مصدومان که تروما به کمر بود به بیمارستان منتقل شد و بقیه خوشبختانه صدمات سطحی داشتند.

و اما در حادثه ای دیگر که در حوالی ساعت ۱۷:۵۰ روز گذشته اتفاق افتاد یک دستگاه پراید بر اثر ترکیدن لاستیک جلو از جاده منحرف و با گاردریل کنار جاده برخورد کرد.

در این حادثه که در محور راور_کوهبنان و ۵ کیلومتری معدن همکار رخ داد ۴ سرنشین پراید دچار صدماتی شدند که راننده به دلیل مشکوک به تروما(ضربه) به سر توسط پایگاه ۱۱۵ جاده ای طرز جهت بررسی بیشتر به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) راور منتقل شد.

حوادث رانندگی در راور

انتهای پیام/

 



دیدگـاه ها

  1. باسلام نویسنده محترم:چه لزومی دارد در گزارش از الفاظ بیگانه مثل “تروما”استفاده کنیم بهتر است به زبان زیبای فارسی ارزش قائل شویم – باتشکر

  2. رضا گفت:

    خب باید به نویسنده حق داد تروما یه اصطلاح پزشکیه نه یک واژه بیگانه و با اینحال تو پرانتز نوشته ضربه

علمی و فن آوری