آمار کسب 10 رتبه برتر استانی توسط معلمان و دانش آموزان راوری - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۲۲:۳۴:۴۹
  • شناسه خبر: 40873

کسب ۱۰ رتبه برتر استانی توسط معلمان و دانش آموزان راوری

دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان راور با شرکت در طرح مصباح الهدی که با هدف آشنایی بیشتر فرهنگیان و دانش آموزان با سبک زندگی ائمه اطهار(ع) بر گزار شد. توانستند ۱۰ رتبه برتر را کسب کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ طرح مصباح الهدی هر ساله با هدف آشنایی بیشتر فرهنگیان و دانش آموزان با سبک زندگی ائمه اطهار(ع)، و با هماهنگی اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش در سطح مدارس استان کرمان برگزار می شود و معلمان و دانش آموزان راوری امسال موفق به کسب ۱۰ رتبه برتر استانی شدند.

بر این اساس در رشته شعر بتول شفیعی از معلمان شهرستان مقام اول استان و در قسمت دانش آموزی، سینا کاربخش در دوره متوسطه دوم از دبیرستان نمونه دولتی شهید همت مقام اول و فاطمه نخعی از دبستان شهید محمد منتظری مقام دوم استان را کسب کردند.

در رشته دل نوشته، ملیحه کمساری در دوره متوسطه دوم از دبیرستان نمونه دولتی فضیلت و سجاد هدایتی از دبیرستان نمونه دولتی شهید همت مقام اول استان را به دست آوردند.

در رشته نقاشی مهدیه کاربخش در دوره متوسطه اول از دبیرستان زینبیه مقام اول استان و در متوسطه دوم عاطفه و فاطمه خجسته از دبیرستان نمونه دولتی فضیلت به صورت مشترک مقام دوم استان را کسب کردند .

همچنین در همین رشته در مقطع ابتدایی محمد متین کمساری از دبستان انقلاب رتبه اول و مریم رستمی از دبستان شهید اکبری رتبه دوم استان را به خود اختصاص دادند .
انتهای پیام/



علمی و فن آوری