آمار والدین بی احتیاط جان کودک خود را گرفتند/کمربند ایمنی پایان زندگی! +جزئیات - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵ / ساعت ۱۴:۵۷:۲۸
  • شناسه خبر: 40963

والدین بی احتیاط جان کودک خود را گرفتند/کمربند ایمنی پایان زندگی! +جزئیات

حوالی ساعت ۵ بامداد امروز یکی از سرنشینان اتوبوس مسیر مشهد_کرمان به اورژانس ۱۱۵ راور اعلام حادثه برای یکی از مسافران این اتوبوس در نزدیکی راور می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ حوالی ساعت ۵ بامداد امروز یکی از سرنشینان اتوبوس مسیر مشهد_کرمان به اورژانس ۱۱۵ راور اعلام حادثه برای یکی از مسافران این اتوبوس در نزدیکی راور می کند.

اما حادثه از این قرار است که در تماس با اورژانس ۱۱۵ راور اعلام می شود که کودک دو ساله یک خانواده در این اتوبوس دچار خفگی شده است و هیچگونه علائم و حرکتی ندارد که سریعاً اورژانس شهری راور به محل حادثه اعزام می شود.

با توجه به اینکه این اتوبوس در ۱۵ کیلومتری راور و در مسجد کنار جاده ای روستای اسماعیل آباد و جهت فریضه نماز صبح توقف کرده است تا رسیدن اورژانس به محل اپراتور ۱۱۵، تماس خود را با مسافران اتوبوس قطع نمی کند و سعی می کند به صورت تلفنی و انجام اقداماتی از سوی مسافران اتوبوس، کودک را به زندگی برگرداند.

اما متاسفانه پس از حضور اورژانس شهری راور در محل حادثه مشخص می شود کودک جان خود را از دست داده است و انجام عملیات CPR نیز موفقیتی در پی ندارد و برای بازگرداندن کودک بی نتیجه می ماند.

اما پس از این حادثه ناگوار علت آن مورد بررسی و تحقیق نیروهای انتظامی و قضایی قرار می گیرد که بر اساس اطلاعات کسب شده از دادستان شهرستان علت فوت کودک بی احتیاطی والدین او به جهت بستن کمربند برای کودک عنوان می شود.

در این رابطه حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده به خبرنگار کاروانسرا گفت: براساس اظهارات والدین کودک و شواهد (کبودی در ناحیه گردن کودک) کمربند ایمنی بر روی گردن کودک افتاده و فشار کمربند باعث خفگی و فوت کودک می شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه خفگی زمانی اتفاق افتاده که اطرافیان و والدین در خواب بودند و آنها زمانی که در چند کیلومتری راور برای فریضه نمار توقف می کنند متوجه خفگی کودک می شوند.
بلوچ زاده افزود: تحقیقات بیشتر در این رابطه ادامه دارد و گزارش پزشکی قانونی نظر قطعی را مشخص می کند.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری