آمار همت جهادی برای ساخت مسجد در روستای دارستان راور+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ / ساعت ۱۴:۱۴:۵۴
  • شناسه خبر: 41243

همت جهادی برای ساخت مسجد در روستای دارستان راور+تصاویر

حدود دو هفته است که ۵۰ نفر بسیجی و عاشق اهل بیت علیه اسلام در حال ساخت مسجدی برای مردم روستای دارستان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛شاید کمتر کسی بداند در یکی از روستاهای نزدیک راور گروهی جهادی با همت و تلاش شبانه روزی خود در حال ثبت خدمتی ماندگار به مردمی هستند که از یکی از نیازهای اولیه دینی و ایمانی خود محرومند.

حسین محمدی مسئول گروه جهادی شهدای مدافع حرم(فدائیان امام خامنه ای) به خبرنگار کاروانسرا گفت:حدود دو هفته است که ۵۰ نفر بسیجی و عاشق اهل بیت علیه اسلام در حال ساخت مسجدی برای مردم روستای دارستان هستند.

وی این گروه بسیجی را از تکاوران امام خامنه ای کرمان که در طول سال آموزش های طاقت فرسا را دنبال می کنند ذکر و تصریح کرد: با توجه به شرایط و سختی های منطقه توانسته اند در این دو هفته مسجدی را برای اهالی روستا بنا کنند که کار آن را از ابتدا بر عهده گرفتند و در حال حاضر برای اجرای سقف آن آماده می شوند.

photo_2016-09-08_12-07-39 photo_2016-09-08_11-49-52

محمدی تصریح کرد: این گروه جهادی در این روستا فقط به ساخت مسجد بسنده نکردند و در همین چند روز با همت جهادی خود تصمیم گرفتند خانه مادر تنها شهید روستا را نیز بهسازی کنند و با حیاط سازی، حصار کشی و رساندن آب شرب به منزل این مادر شهیدی که تنها زندگی می کند شرایط ایمن و آسانی را برای او فراهم کنند.

img_9309 img_9298

مسئول گروه جهادی شهدای مدافع حرم این گروه جهادی را از اقشار مختلف بسیج همچون دانشجو، مهندس، پزشک و… ذکر کرد و از ویزیت رایگان و برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی برای اهالی روستا در مدت حضور در منطقه عنوان کرد.

 

 

انتهای پیام/



علمی و فن آوری