آمار تصادف دو دستگاه سواری، یک کشته و 5 مصدوم بر جای گذاشت+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ / ساعت ۱۶:۲۰:۲۹
  • شناسه خبر: 41483

تصادف دو دستگاه سواری، یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت+تصاویر

بامداد امروز تصادف رخ به رخ یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژو پارس در کیلومتر ۱۰۵ محور راور_دیهوک حادثه ساز شد و ۵ مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ بامداد امروز تصادف رخ به رخ یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژو پارس در کیلومتر ۱۰۵ محور راور_دیهوک حادثه ساز شد و ۵ مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.

این حادثه حوالی ساعت ۳:۵۰ بامداد امروز رخ داد و تنها فوتی حادثه نیز راننده پراید بود و مصدومین هم سرنشینان پژو پارس بودند که توسط پایگاه های اورژانس ۱۱۵ جاده ای دیگ رستم و دربند راور و کد کمکی اورژانس شهری راور به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) منتقل شدند.

در ادامه سه مصدوم این حادثه پس از انتقال به بیمارستان بعلت وخامت حال و تکمیل مراحل درمانی، توسط بالگرد اورژانس هوایی به کرمان منتقل شدند.

شایان ذکر است با توجه به اهمیت محور ترانزیتی راور_دیهوک که شاهراه جنوب به شرق و شمال شرق کشور بویژه مشهد مقدس و حتی افغانستان و آسیای میانه است حقیقتاً در حق این مسیر مهم ارتباطی در سال های اخیر که تعریض و دوبانده کردن و بهبود راه ها و رفع نقاط حادثه خیز جاده ای با توجه به افزایش خودروهای سبک و سنگین در اولویت کار دولت ها قرار گرفته است کوتاهی صورت گرفته است؛و هرگز به حق واقعی خود نرسیده و حتی هم تراز دیگر جاده های ترانزیتی هم رشد نکرده است.

حقیقت تلخی که بی تفاوتی و کوتاهی در قبال آن تنها به قیمت تضییع حق یک شاهراه بزرگ تمام نشده بلکه با کمال تأسف باید اعتراف کنیم که مسیر راور به دیهوک بنا بر آمارهای رسمی پلیس راه استان و مراجع ذیصلاح دیگر یکی از محورهایی است که در سطح استان و حتی کشور دارای حوادث دلخراش و تلفاتی است که به لحاظ کمی و کیفی هشدار دهنده می باشد.

در چند سال اخیر تصادفات متعدد و کشته های این محور ،حادثه دیدگان را متحمل صدمات جبران ناپذیر معنوی و مادی بسیاری کرده است.

به راستی شنیدن خبر خروج خودروهای سواری متعدد از جاده بدلیل عدم وجود شانه راه و عرض کم و برخورد خودرو ها با هم و یا برخورد با دیواره بتونی پل ها بعلت عدم استاندارد و فقدان خطوط و علائم هشدار دهنده و بی کیفیتی آسفالت و چاله های متعدد آن که منجر به تصادفات و واژگونی های مرگبار می شود خود نمی توان تلنگری به مسئولان وارد کند!؟

photo_2016-09-19_16-11-06 photo_2016-09-19_16-14-23 تصادف در محور راور_دیهوک

انتهای پیام/



علمی و فن آوری