آمار دولتمردان آب به آسیاب دشمن نریزند - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵ / ساعت ۱۹:۱۸:۲۳
  • شناسه خبر: 42146

دولتمردان آب به آسیاب دشمن نریزند

نماینده مردم کرمان و راور گفت: به دولتمردان و دوست‌داران ظاهری دولت توصیه می‌شود آب به آسیاب دشمن نریزید و برنامه‌هایی را پیاده نکنند که دشمن فکر کند، می‌تواند در ایران دودستگی ایجاد کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ محمدمهدی زاهدی بعد از ظهر امروز در مراسم رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس راور با نام یاوران انقلاب اسلامی گفت: شما بسیجیان رزمایشی را به مرحله اجرا و نمایش گذاشتید تا آمادگی لازم را در راستای توطئه‌های احتمالی دشمنان به دست آورید.

نماینده مردم کرمان و راور بیان کرد: بیعت حد و مرز و زمان و مکان نمی‌شناسد و محدود به زمان اباعبدالله و منحصر به امروز هم که در مقابل استکبار ایستاده‌ایم نیست و منحصر به تاریخ است.

وی ابراز کرد: مدافعان حرمی که امروزه در مقابل داعش ایستاده‌اند به‌دلیل همین بیعتی است که با امام زمان (عج) و نایب ایشان کرده‌اند.

زاهدی اظهار کرد: شما بسیجیان با حضور در صحنه اعلام برائت کردید و از تمام کسانی که مقابل اسلام ناب، رهبری، نظام جمهوری اسلامی و خون و آرمان‌های شهدا، ایستاده‌اند برائت می‌جویید.

وی عنوان کرد: امروز بر خلاف برخی از کسانی که بر اثر نفوذ جریان الحاد، صهیونیسم و جریان استکبار دم از این می‌زنند که چرا باید برای نیروهای نظامی هزینه کنیم، چرا ثروت کشور را باید به سمت اقتدار نظامی ببریم و باید این ثروت را برای توسعه و عمران خرج کرد، باید بگویم این فکر کاملا یک فکر صهیونیستی و استکباری برای ضربه‌زدن به این نظام است.

زاهدی افزود: با این تفکر نفوذی، ما باید با تمام توان اقتدار نظامی خود را نشان دهیم و اگر هم بخواهیم در بحث توسعه و عمران کشور سرمایه‌گذاری کنیم اول باید امنیت باشد چراکه اگر در کشوری امنیت نباشد نه‌تنها سرمایه‌گذاران خارجی بلکه سرمایه‌گذاران ایرانی هم دراین کشور سرمایه‌گذاری نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: شما بسیجیان به کمک کسانی که در حوزه فناوری‌های نظامی و دفاعی تلاش کرده‌اند و همچنین دانشمندان کشور که توانسته‌اند اقتدار نظامی را برای کشور فراهم کنند به دشمنان پیغام دادید که این کشور صاحب و آقایی به نام امام زمان (عج) و جانشین آن ولی فقیه دارد که اجازه نمی‌دهد کوچکترین آسیبی به کشور برسد.

زاهدی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است، خاطرنشان کرد: استکبار و عوامل بیرونی و درونی به‌دنبال این هستند که کشور را دو قطبی کرده و مردم را مقابل هم قرار دهند تا به کشور و انتخابات سالم آسیب برسد و از کنار آن بتوانند این کشور را دچار رعب و وحشت و آسیب‌پذیر کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: وظیفه بسیجیان است که در جریان انتخابات ریاست جمهوری باید مراقبت کنند که ما بتوانیم انتخاباتی پرشکوه و سالم در کشور ایجاد کنیم.

وی ابراز کرد: به دولتمردان و کسانی که به‌ظاهر دوست‌دار دولت اما علیه دولت هستند توصیه می‌شود آب به آسیاب دشمن نریزید و برنامه‌هایی را پیاده نکنند که دشمن فکر کند، می‌تواند در ایران دودستگی ایجاد کند.

زاهدی با اشاره به تیزبینی مقام معظم رهبری در جریان انتخابات پیش رو عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب هزینه می‌دهند و به رئیس جمهور سابق اعلام کردند که مصلحت نیست شما در انتخابات شرکت کنید چراکه نمی‌خواهم در کشور دودستگی ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان با بصیرت ما در صحنه هستند و اجازه دوقطبی شدن کشور را برای انتخابات پیش رو نمی‌دهند و برخلاف خواست آمریکا و صهیونیسم انتخاباتی پرشور را رقم می‌زنیم.

 انتهای پیام/



علمی و فن آوری