آمار مانور انفجار در معدن همکار برگزار شد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵ / ساعت ۱۲:۱۷:۳۱
  • شناسه خبر: 42220

مانور انفجار در معدن همکار برگزار شد

بمناسبت هفته پدافند غیر عامل با همکاری فرمانداری، مرکز بهداشت، بیمارستان علی بن ابیطالب(ع)، اورژانس و فوریت های ۱۱۵، هلال احمر، معدن همکار، نیروی انتظامی ،شهرداری مانور انفجار در معدن برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ بمناسبت هفته پدافند غیرعامل با همکاری فرمانداری، مرکز بهداشت، بیمارستان علی بن ابیطالب(ع)، اورژانس و فوریت های ۱۱۵، هلال احمر، معدن همکار، نیروی انتظامی، شهرداری مانور انفجار در معدن برگزار شد.
دکتر فرهاد مزیدی هدف از مانور انفجار در معدن را محک زدن توان نیروهای امدادی در زمان بحران عنوان کرد و گفت: این مانور از ساعت ۹:۱۴ و پس از اعلام انفجار در معدن همکار و ریزش یکی از تونلهای معدن به مرکز پیام ۱۱۵ آغاز شد که سریعاً دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و با اطلاع به مدیر شبکه در ساعت ۹:۲۰دقیقه EOC شبکه فعال و تیم ارزیاب به منطقه اعزام شد.
مدیر شبکه بهداشت شهرستان راور تصریح کرد:در پی اعلام تیم ارزیاب،کارشناسان بهداشت محیط و پیشگیری از بیمارستان نیز به منطقه اعزام شدند و از تعداد ۱۵مصدوم فرضی این حادثه ۶ نفر توسط اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) منتقل شدند و سایر مصدومین در محل درمان شدند.
همچنین در ساعت ۱۱ با اعلام وضعیت سفید اعضاء در سالن EOC شبکه بهداشت جهت بررسی نقاط قوت و ضعف مانور به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در پایان دکتر مزیدی مدیر شبکه از کلیه دست اندرکاران برگزاری مانور انفجار در معدن تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری