آمار سوگواری کشتی گیران راوری به مناسبت ماه محرم+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵ / ساعت ۱۳:۱۶:۴۶
  • شناسه خبر: 42262

سوگواری کشتی گیران راوری به مناسبت ماه محرم+تصاویر

همزمان با روزهای هفته تربیت بدنی و سلامت و همزمان با واقعه تاریخی حرکت کاروان اسرای کربلا به سمت شهر شام مراسم سوگواری شهادت امام حسین(ع) و یاران وفادار ایشان در محل سالن کشتی راور برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ همزمان با روزهای هفته تربیت بدنی و سلامت و همزمان با واقعه تاریخی حرکت کاروان اسرای کربلا به سمت شهر شام با حضور مسئولین بلند پایه شهرستان، اعضای هیات کشتی، پیشکسوتان ورزش کشتی و کشتی گیران راوری مراسم سوگواری شهادت امام حسین(ع) و یاران وفادار ایشان در محل سالن کشتی راور برگزار شد

این مراسم ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از کشتی گیران نونهال آغاز شد، سپس روحانی مسئول هیات کشتی شهرستان ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران وفادار ایشان را به حاضرین تسلیت گفت و هفته تربیت بدنی و سلامت را که با نام شورحسینی،تدبیر، ورزش و سلامت نامگذاری شده را گرامی داشت.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی امام جمعه شهرستان از برگزاری چنین مراسمی استقبال کرده و در مورد فواید ورزش از دیدگاه رهبر معظم انقلاب سخنانی ایراد نمودند و در پایان چند جمله از سخنان ایشان را به رئیس هیات کشتی هدیه دادند.

در ادامه سیدحسن میرصادقی فرماندار راور، وقایع جانسوز کربلا را به حاضرین تسلیت گفت و در مورد کمک هایی که فرمانداری به هیات های وزشی داشته توضیحاتی دادند و در مورد فواید ورزش سخنانی را ایراد کردند که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

آیین عزاداری نیز با مداحی آقای شریف زاده مداح اهل بیت ادامه یافت و وی با ذکر مصیبت و مداحی و سینه زنی اهالی کشتی و مسئولین حاضر عطر خواصی به سالن داد.

شایان ذکر است: مجریگری این مراسم را نیز آقای محمدرضا آقایی بر عهده داشت و این مراسم به همت کمیته فرهنگی هیات کشتی شهرستان حمایت مسئولین، همکاری دیگر کمیته های هیات و همدلی کشتی گیران برگزار شد.

هیات کشتی شهرستان راور در پیامی از همه مسئولین محترم ، پیشکسوتان و کشتی گیرانی که در این مراسم شرکت کرده بودند ، تقدیر و تشکر کرد.

dsc01724 dsc01725 ravarw-ir-2 dsc01714 dsc01718 dsc01741 dsc01746 ravarw-ir-4

انتهای پیام/



علمی و فن آوری