آمار کمپ زرند برپا شد/توزیع چادر در شهرستان زرند/حضور در مدارس فردا اجباری نیست - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵ / ساعت ۱۱:۵۴:۰۸
  • شناسه خبر: 42418

کمپ زرند برپا شد/توزیع چادر در شهرستان زرند/حضور در مدارس فردا اجباری نیست

شهرستان های کوهبنان، راور و کرمان آماده باش برای پشتیبانی شهرستان زرند در زمان بحران می باشند و شهرستان های معین امکانات خود را به سمت شهرستان زرند گسیل کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ ابوالقاسم سیف الهی با اشاره به اینکه، پس از زلزله ۴٫۶ ریشتر عصر دیروز دیگر زلزله قابل ملاحظه ای نداشته ایم،در خصوص آخرین تصیمات ستاد بحران برای شهرستان زرند، گفت: امروز (۱۱ آبان ماه) آقای سلیمی مسئول امداد و نجات کشور در زرند حضور یافتند و جلسه ستاد بحران تشکیل گردید.

وی ادامه داد: محل کمپ مشخص گردید و اکنون در حال نصب چادرها می باشیم، همچنین آب و برق کمپ تامین گردیده است.

جانشین ستاد بحران استان کرمان با اشاره به بازدید از انبارهای هلال احمر تصریح کرد: موجودی انبارهای هلال احمر تقویت گردیده و اکنون بیشتر از نیاز در انبارها مواد ضروری وجود دارد.

وی با بیان این مطلب که شهرهای معین نیز مشخص گردیده است، عنوان کرد: شهرستان های معین امکانات خود را به سمت شهرستان زرند گسیل کرده اند.

سیف الهی پس از زلزله ۴٫۶ ریشتر عصر دیروز دیگر زلزله قابل ملاحظه ای نداشته ایم، اذعان کرد: در عین حال شهرستان زرند آمادگی لازم را دارد و تیم ها در محل های شهرستان زرند برای ارزیابی و ثبت نام افرادی که نیاز به چادر دارند و امکان تهیه آن را ندارند، در حال انجام می باشد. بطوریکه چادر امانی با دریافت کارت شناسایی توسط هلال احمر در اختیار آنها قرار داده می شود.

وی به جو آرام اشاره و افزود: امروز مدارس تعطیل می باشد و افرادی که در روستاهای اطراف خانه های امن تری داشته اند سفر کرده اند.

جانشین ستاد بحران استان کرمان با ابراز امیدواری از اینکه تا شنبه این جو فروکش می کند، ابراز کرد: استان کرمان آمادگی لازم را دارد.

وی در خصوص دو مدرسه ناامنی که در شهرستان زرند وجود داشت، اعلام کرد: آموزش و پرورش این دو مدرسه را جابجا نموده است و در روز شنبه دانش آموزان این مدارس بصورت دو شیفت در مکان جدید ادامه تحصیل می دهند.

سیف الهی با بیان اینکه تعطیلی مدارس زرند را امروز قطعی و روز چهارشنبه دانش آموزان آزاد می باشند و می توانند در کلاس های درس شرکت ننمایند، اظهار کرد: شهرستان های کوهبنان، راور و کرمان آماده باش برای پشتیبانی شهرستان زرند در زمان بحران می باشند.

وی در پایان از مردم خواست تا شرایط ایمنی و احتیاط را رعایت نمایند و امیدواریم که مشکل خاصی بوجود نیاید.

منبع/ایسنا

انتهای پیام/



علمی و فن آوری