آمار تصادف اتوبوس زائرین اربعین راور/مسافران به دلیل فرار از آتش سوزی مصدوم شدند+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵ / ساعت ۰۹:۰۷:۵۸
  • شناسه خبر: 42904

تصادف اتوبوس زائرین اربعین راور/مسافران به دلیل فرار از آتش سوزی مصدوم شدند+تصاویر

اتوبوس حامل زائران اربعین شهرستان، در یکی از خروجی های شیراز با یک دستگاه نیسان و یک تریلر اویکو برخورد کرده و سرانجام پس از برخورد با جدول های سیمانی بزرگ بین جاده ای از حرکت ایستاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ در اولین دقایق بامداد امروز، اتوبوس حامل زائران اربعین شهرستان، در یکی از خروجی های شیراز با یک دستگاه نیسان و یک تریلر اویکو برخورد کرده و سرانجام پس از برخورد با جدول های سیمانی بزرگ بین جاده ای از حرکت ایستاد.

علت این حادثه تصادف ابتدایی تریلر با یک نیسان و پژو بود که وسط جاده متوقف شده و راه را مسدود کرده بودند؛ راننده اتوبوس حامل زائرین راوری به محض مشاهده صحنه اقدام به ترمز می کند ولی به علت لیز بودن جاده بر اثر بارانی که در حال باریدن بود، اتوبوس سر می خورد و کنترل آن از دست راننده خارج می شود و با نیسان و بعد با تریلر برخورد می کند و پس از آن در برخورد با جدول های جداکننده لاین های جاده متوقف می شود.

در حین این سانحه نیسان دچار آتش سوزی می شود و مسافران اتوبوس که همگی سالم بودند از ترس رسیدن آتش به اتوبوس شیشه ها را شکسته و اقدام به خروج از آن می کنند.

به دلیل همین ترس و عجله، پای یکی از مسافران دچار شکستگی و دست یکی دیگر از مسافران به شدت آسیب می بیند و به بیمارستانی در شیراز منتقل می شوند و عده ای نیز دچار بریدگی های سطحی و جزئی می شوند که بصورت سرپایی مداوا شدند.

شایان ذکر است:حال تمام مسافران راوری این حادثه خوب است و اکنون در امامزاده شاهچراغ شیراز مستقر هستند تا با تهیه یک اتوبوس به سمت راور حرکت کنند.

تصادف اتوبوس زائرین اربعین راور

photo_2016-11-24_07-58-45 %d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d9%88%d8%b3-%d8%b1%d8%a7%d9%88%d8%b1

انتهای پیام/



علمی و فن آوری