آمار مسئولین و نمایندگان مردم، امروز در یک امتحان قرار دارند - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵ / ساعت ۱۲:۳۶:۵۵
  • شناسه خبر: 43140

مسئولین و نمایندگان مردم، امروز در یک امتحان قرار دارند

مسئولین و نمایندگان مردم امروز در یک امتحان قرار دارند تا ببینیم که چه برخوردی با این اقدامات خصمانه آمریکا می کنند؟ آیا مانند اتفاقاتی که در اواخر دولت هشتم افتاد و تاسیسات هسته ای فک پلمپ شد در این دولت نیز اتفاق خواهد افتاد و تاریخ تکرار خواهد شد…؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند:”من اینجا لازم میدانم عرض بکنم [اینها] کارهای متعدّدی کردند، تخلّفهای متعدّدی کردند، یکی دو تا نیست، تازه‌ترینش این تمدید تحریم ده ساله است، اگر این تحریم [تمدید] بشود، قطعاً نقض برجام است -بدون تردید- و بدانند جمهوری اسلامی حتماً در مقابل آن واکنش نشان خواهد داد.”
۲۶ آبان ماه امسال بود که مجلس نمایندگان آمریکا طرح تمدید تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران را با ۴۱۹ رأی موافق و تنها با یک رأی مخالف به تصویب رساند. دو شب گذشته هم در مجلس سنای آمریکا این طرح در دستور کار قرار گرفت و با ۹۹ رأی موافق و تنها یک رأی ممتنع و نه حتی مخالف مصوب شد. سخنگوی کاخ سفید نیز دیروز گفت: انتظار داریم اوباما این مصوبه را امضا کند.
حال باید دید مسئولین محترم خصوصاً در وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی و نمایندگان محترم مجلس که همه ی آن ها جدایه از گرایش های سیاسی شان بر این که تمدید این طرح نقض برجام می باشد متفق القول هستند، چه عکس العملی نشان می دهند؟ آیا مسئولین محترم باز هم چشم خود را به روی بدعهدی های آمریکا خواهند بست؟

آیا شاهد طرحی در مجلس شورای اسلامی خواهیم بود که در ۲۰ دقیقه علیه آمریکا مصوب شود بدون آن که مخالفی از نمایندگان صحبت کند؟!!!

آیا عده ای که در داخل همچنان به بزک کردن برجام ادامه می دهند، می خواهند کورکورانه با توجیه های غیر معقول بگویند که آمریکا توافقنامه را نقض نکرده است؟

آمریکایی که از هنگام تصویب برجام تاکنون ۷۳ طرح و بیانیه ضد ایرانی در دستور کار کنگره خود قرار داده است و بارها به بهانه های مختلف برجام را نقض کرد تا این که به امروز رسید و صریحاً، جلوی همه ی رسانه ها قانون تمدید تحریم ها علیه ایران (ISA) را به مدت ۱۰ سال به تصویب رساند.

تا کی عده ای در داخل نمی خواهند پا روی پرچم استکبار بگذارند و بگویند که آمریکا با ما دشمنی ندارد، این ماییم که با آمریکا دشمنیم؟! آیا حتماً می بایستی تمام هست و نیست انرژی هسته ای کشورمان که به خاطرش خون شهدا ریخته شد را پای میز مذاکره از دست می دادیم تا عده ای بفهمند که آمریکا،غیر قابل اعتماد است؟

آیا حتماً باید قلب رآکتور اراک بتن ریزی می شد، هزاران سانتریفیوژ از چرخه خارج می شد و تاسیسات هسته ای مان به سالهای پیش عقبگرد می کرد تا عده ای درس استکبارستیزی بگیرند؟

مسئولین و نمایندگان مردم امروز در یک امتحان قرار دارند تا ببینیم که چه برخوردی با این اقدامات خصمانه آمریکا می کنند؟ آیا مانند اتفاقاتی که در اواخر دولت هشتم افتاد و تاسیسات هسته ای فک پلمپ شد در این دولت نیز اتفاق خواهد افتاد و تاریخ تکرار خواهد شد…؟

به قلم/محمد سعید فیروزبخت

انتهای پیام/



علمی و فن آوری