آمار کم لطفی صداوسیما مرکز کرمان نسبت به راور/واحد خبر راور لَنگ یک دوربین! - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵ / ساعت ۱۵:۲۳:۴۰
  • شناسه خبر: 43142

کم لطفی صداوسیما مرکز کرمان نسبت به راور/واحد خبر راور لَنگ یک دوربین!

یک هفته ای می شود که در حال رصد اخبار شبکه استانی کرمان هستیم ولی متاسفانه از شهرستان راور هیچگونه خبری مخابره نمی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ یک هفته ای می شود که در حال رصد اخبار شبکه استانی کرمان هستیم ولی متاسفانه از شهرستان راور هیچگونه خبری مخابره نمی شود.
این عدم پوشش اخبار راور ما را به این حدس و گمان انداخت که نکند شهرستان راور از استان کرمان جدا شده است! پس برای همین به سراغ شبکه های استانی یزد و خراسان جنوبی نزدیکترین استان ها به راور رفتیم، از قضا آنجا هم خبری از راور نبود پس امیدوار به کرمانی بودن خود شدیم!
اینبار از کانال دیگری پیگیر این کم لطفی صداوسیما مرکز کرمان نسبت به راور شدیم و در اینباره تماسی با خبرنگار و مسئول واحد خبر راور برقرار کرده و علت را جویا شدیم.
اما اسماعیل نیکخواه علت عدم پخش اخبار راور را عدم ارسال اخبار از شهرستان به دلیل نبود دوربینی برای ضبط فیلم عنوان کرد!
این اتفاق در حالی رخ داده است که تا هفته گذشته دوربینی امانی با همکاری مسئولان در اختیار خبرنگار شهرستان قرار گرفته بود که متاسفانه به دلیل همان امانی بودن و قوانین و مقررات داخلی صداو سیما این دوربین برگشت داده شده است.
هرچند که این دلایل با توجه به اینکه راور یک شهرستان است قانع کننده بنظر نمی رسد و راور نیز باید سهمی در خبر و برنامه های شبکه استانی کرمان داشته باشد که امید است مسئولین شهرستان و استان و بخصوص صداوسیما در این رابطه اقدام لازم را انجام دهند.
قابل ذکر است:دوربینی که در گذشته(قبل از دوربین امانی)نیز در اختیار واحد خبر راور بوده بسیار قدیمی و مستهلک بوده و دردسرهای خاص خود را از جمله هزینه های گزاف تهیه فیلم دوربین و کیفیت پایین ضبط فیلم و … را برای واحد خبر راور داشته و قرار است بعد از گذشت یک هفته از آن دوربین استفاده شود و تحویل واحد خبر شود.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری