آمار تصادف دو دستگاه موتورسیکلت در راور یک کشته برجای گذاشت+جزئیات - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵ / ساعت ۱۲:۱۳:۳۷
  • شناسه خبر: 43182

تصادف دو دستگاه موتورسیکلت در راور یک کشته برجای گذاشت+جزئیات

به راستی چندین هم سن و سال امیرحسین باید از بین ما بروند!؟چندین بنر تسلیت بر دیوار مدارس راور باید نصب شود!؟ تا بعضی از والدین و شهروندان راوری به خود بیایند که راکب موتورسیکلت شرایط سنی و قانونی خود را می خواهد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛عصر روز گذشته بود که بر اثر تصادف دو دستگاه موتورسیکلت در محله عشرت آباد راور دو راکب دچار حادثه شدند.
اما در این حادثه یکی از راکبین موتورسیکلت که نوجوان ۱۵ ساله ای به نام امیرحسین بود به شدت مصدوم شد و پس از انتقال به بیمارستان راور متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
حادثه ای که باعث شد امروز جای امیرحسین در کلاس درسش در مدرسه شهید حسن توکلی راور برای همیشه خالی باشد.
به راستی چندین هم سن و سال امیرحسین باید از بین ما بروند!؟چندین بنر تسلیت بر دیوار مدارس راور باید نصب شود!؟ تا بعضی از والدین و شهروندان راوری به خود بیایند که راکب موتورسیکلت شرایط سنی و قانونی خود را می خواهد!
آیا این همه حادثه رانندگی که روزانه در شهر راور اتفاق می افتد و در اکثر آنها موتورسیکلت ها، پایه ثابت تصادفات هستند تلنگری به والدین این راکبین نیست که جسورانه اجازه میدهند نوجوانان و جوانشانان از این وسیله نقلیه پرخطر استفاده کنند و از همه بدتر شور و اشتیاق نوجوانی و جوانیشان را با همین وسیله تخلیه کنند.
نمی خواهیم بگویم چه کسی مقصر حادثه روز گذشته است و از اینجا نیز از خانواده داغدار امیرحسین عذرخواهیم و ما را در غم خود شریک بدانند، اما این چنین حوادثی تلگنری است برای والدین راکبین غیرقانونی و کم سن سالی که هر روز شاهد تردد آنها در راور هستیم.
از طرفی نیز میطلبد برخی از ارگان ها از جمله آموزش و پرورش،نیروی انتظامی و … در این مقوله ورود پیدا کنند و با آموزش های لازم دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. ریحانه.م گفت:

    خدا بیامرزتش خدا ب خانوادش صبر بده

  2. به نظر من که نیازی به ورود ارگان نیروی انتظامی نیست. باید خونواده ها فرهنگ سازی کنن. ارشاد و شورای فرهنگ عمومی و شهرداری هم باید برای هیجان بچه ها و تفریح اون ها کاری کنن.
    البته یادتون نره که چند سال قبل زمانی که موتور گیری زیاد بود برخی ها به دلیل همین سخت گیری ها و مسایل دیگر از راور مهاجرت کردنند….

  3. نصیر گفت:

    روحش شاد و یادش گرامی

علمی و فن آوری