آمار برخی ها دوست دارند حقوق های نجومی فراموش شوند/مردم منتظر پاسخ مسئولین و شفاف سازی هستند - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵ / ساعت ۱۴:۳۸:۰۱
  • شناسه خبر: 43227

برخی ها دوست دارند حقوق های نجومی فراموش شوند/مردم منتظر پاسخ مسئولین و شفاف سازی هستند

امام جمعه راور گفت: برخی ها دوست دارند شفاف سازی حقوق های نجومی فراموش شوند و مخفی بماند در صورتی که این مورد با حکومت عدالت محور سازگار نیست و بر اساس قانون این اموال باید به بیت المال برگردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ حجت الاسلام و المسلمین علی تویسرکانی در خطبه های نماز جمعه این هفته راور ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان(عج)، در صحبت های خود به اهمیت انتظار و روایاتی متعدد از ائمه اطهار(ع)در باب اهمیت این موضوع اشاره کرد.

امام جمعه راور در ادامه وظایف منتظران را شناخت و معرفت امام زمان، محبت به امام زمان، تقوا و پرهیزکاری در زمان غیبت و عمل به دستورات دینی عنوان کرد.

وی در ادامه به موضوع برجام و تمدید تحریم ها علیه ایران اشاره کرد و گفت: باید مواظب باشیم برجام و تمدید تحریم ها جامعه ما را دوقطبی نکند البته انتقاد منطقی، بجاست و معنی آزادی بیان همین است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان راور در ادامه به گلایه مقام معظم رهبری در رابطه با عدم شفاف سازی حقوق های نجومی توسط مسئولین اشاره کرد و گفت: مردم منتظر پاسخ مسئولین و شفاف سازی در رابطه با این حقوق های نجومی هستند.

تویسرکانی افزود: برخی ها دوست دارند شفاف سازی این حقوق های نجومی فراموش شوند و مخفی بماند در صورتی که این مورد با حکومت عدالت محور سازگار نیست و بر اساس قانون این اموال باید به بیت المال برگردد.

وی در ادامه به جنجال به پا شده بر علیه رئیس قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی با استفاده از فضای مجازی بر علیه دستگاه قضایی شایعاتی را منتشر کردند که بر اساس شفاف سازی های انجام شده، دستگاه قضا و شخص رئیس قوه قضاییه هیچ تخلفی را انجام نداده اند.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری