آمار بعد از گذشت 6 ماه از افتتاح سالن قطبی، سطح و کفپوش آن متورم شد! +تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵ / ساعت ۱۵:۵۷:۰۵
  • شناسه خبر: 43280

بعد از گذشت ۶ ماه از افتتاح سالن قطبی، سطح و کفپوش آن متورم شد! +تصاویر

امیدواریم سالن قطبی با توجه به درآمد کسب شده از نمایشگاه پاییزه توسط اداره ورزش و جوانان هرچه زودتر به شرایط استاندارد خود بازگردد و بهانه های نبود بودجه و اعتبار مد نظر مسئولان نباشد، تا خدایی ناکرده اتفاق ناگواری برای ورزشکاران شهرمان نیفتد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛همزمان با آغاز ماه رمضان امسال بود که شاهد افتتاح سالن قطبی آنهم پس از وقفه ای طولانی برای تعویض کفپوش و تغییر در جایگاه تماشاگران بودیم، تعمیراتی که قرار بود دوماهه تمام شود اما ۱٫۵ سال به طول انجامید بطوریکه بارها نیز نسبت به این اتفاق ورزشکاران و اصحاب رسانه معترض شدند.

اما این سالن در همین ۶ ماهه گذشته از افتتاحش با کم لطفی مسئولین شهرستان و بخصوص اداره ورزش و جوانان در اختیار نمایشگاه پاییزه آنهم به نحوی که هر فردی وضعیت برپایی نمایشگاه در سالن را می دید افسوس خورد که چرا چنین تصمیمی گرفته شده است و این سالن با کفپوش های نو در اختیار نمایشگاه قرار گرفته است.

بگذریم که نسبت به این اتفاق کاروانسرا صدای ورزشکاران را بارها به گوش مسئولین خواب رفته ورزش راور رساند و بیداری در کار نبود که نبود، اما امروز و بعد از گذشت این مدت کم از افتتاح این سالن ورزشی شاهد متورم شدن قسمتی از سطح سالن و به دنبال آن کفپوش آن هستیم.

و دلیل این اتفاق نیز چیزی جز سطحی نگری و عدم انجام نظارت و کارشناسی های لازم برای انجام چنین پروژه ای نیست که به چنین وضعی دچار شده است و اداره ورزش و جوانان راور باید پاسخگوی این اتفاق باشد.

به هر حال امیدواریم این سالن با توجه به درآمد کسب شده از نمایشگاه پاییزه توسط اداره ورزش و جوانان هرچه زودتر به شرایط استاندارد خود بازگردد و بهانه های نبود بودجه و اعتبار مد نظر مسئولان نباشد، تا خدایی ناکرده اتفاق ناگواری برای ورزشکاران شهرمان نیفتد.

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. رضا گفت:

    سلام
    اینم بخاطر اینکه عجله داشتید زود سالن کفپوش بشه برسه به جام رمضان و درست زیرسازی نکردید.
    شما برید جلوی همین سالن یا سالن کناریش نگاه بکنید الان نزدیک به ۳ ماه است چند تا چاله کندن هنوز درستش نکردن. شما شب وارد استادیوم بشید و برید به سمت سالن ها ببینید چقد تاریکه سالهای قبل یه نورافکن میگذاشتند الان یه لامپ کم مصرف گذاشتند که فقط تا ۲ متری خودش روشن میکنه و اگه کسی حواسش نباشد ممکنه بیفتد داخل اون چاله ها . بعد فقط یاد دارند ۲۰ هزارتومان بگیرند بابت اجاره هر سانس از سالن، وقتی هم اعتراض بکنیم میگن ما باید هر ماه نزدیک ۲ میلیون به اداره کل ورزش کرایه بدیم یکی بگه مگر مجبور بودید اینقده قیمت بالا بزنید. شما برید ببینید که ریس تربیت بدنی از روزی که اداره رو جابجا کرده و رفتن به انتهای خیابان گلنار در هفته چند بار میاد سر میزند به استادیوم و سالن ها.
    فقط باید گفت خسته نباشید مسئولین ورزش راور خسته نباشید.

علمی و فن آوری