آمار خسارت به بیت المال در سایه بی توجهی ساکنین مجتمع ارشاد راور+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵ / ساعت ۱۲:۵۳:۵۶
  • شناسه خبر: 43326

خسارت به بیت المال در سایه بی توجهی ساکنین مجتمع ارشاد راور+تصاویر

حدود یک هفته ای می شود که شاهد نشتی آب در طبقه دوم مجتمع ارشاد راور هستیم بطوری که تداوم این نشتی باعث شده آب جریان پیدا کند و در قسمت زیادی از سقف طبقه دوم این مجتمع ترک و شکاف هایی ایجاد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ بر اساس اطلاعات کسب شده در حدود یک هفته ای می شود که شاهد نشتی آب در طبقه دوم مجتمع ارشاد راور هستیم بطوری که تداوم این نشتی باعث شده آب جریان پیدا کند و در قسمت زیادی از سقف طبقه دوم این مجتمع ترک و شکاف هایی ایجاد شود.
اما آنچه که موضوع را جالب کرده این است که این نشتی آب به گونه ای نیست که قابل رویت برای کارمندان این مجتمع که شامل خود اداره ارشاد و کتابخانه ثامن الائمه و چندین مرکز هنری این مجتمع است، نباشد و در نتیجه بی توجهی ساکنین این مجتمع را نشان می دهد که چرا علی رغم جریان آب اقدام به قطع آن نکرده اند.
اما در این رابطه خبرنگار کاروانسرا دلیل تداوم این مشکل را از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد راور جویا شد که وی گفت: دلیل این نشتی مشکل تاسیساتی و زیربنایی در سیستم لوله کشی سرویس‌های بهداشتی کتابخانه عمومی است و این مشکل به دلیل کوتاهی مسئولین وقت، از بدو تاسیس مجتمع وجود داشته که این اواخر دوباره بروز کرده است.
ایمان پژوهش تصریح کرد: مسؤولیت رفع عیب و تعمیرات هم با اداره کتابخانه‌های عمومی است که مکاتبات و تذکرات لازم هم داده شده ولی متاسفانه علی رغم گذشت مدت زمان قابل توجهی اقدامی صورت نگرفته است.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه چرا با توجه به اینکه نشتی مربوط به لوله آب است اقدام به قطع آن نکردید، گفت:به دلیل روشن بودن موتورخانه و نیاز به چرخش آب چنین موردی امکان پذیر نبود.

اما چون نشتی آب مربوط به طبقه دوم این مجتمع یعنی کتابخانه ثامن الائمه می باشد دلیل را از رئیس این اداره جویا شدیم که در این رابطه خانم منوچهری بیان کرد: از زمان رویت این نشتی به اداره کل کتابخانه های عمومی استان اطلاع داده ایم، که با توجه به پیگیری ها و حضور کارشناس مربوطه قرار شده بعد از تعطیلات یعنی یکشنبه(۲۸آذر) این نشتی لوله آب، برطرف شود.
منوچهری در پاسخ به سوال خبرنگار کاروانسرا مبنی بر اینکه چرا اقدام به قطع آب نکردید تا این چنین خسارتی به ساختمان وارد نشود گفت: قطع آب محدودیتی برای کتابخانه ایجاد نمی کند ولی متاسفانه تمام لوله کشی این ساختمان از یک کنتور تغذیه می شود و با توجه به اینکه یک واحد مسکونی در حال سکونت مربوط به کارمند اداره ارشاد در این مجتمع قرار دارد، در صورت قطع آب مشکلاتی برای ساکنین بوجود می آورد که اجازه چنین کاری از ما سلب شده است.


تصاویر ارسالی توسط شهروند خبرنگار
انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. سعید گفت:

    کوتاهی و سهل انگاری کتابخانه خیلی تابلوست و انداختن تقصیر به گردن ارشاد تابلوتر.

  2. مهدی گفت:

    توجیه این دو تا مسئول چقدر جالبه. حالا که متن رو خوندم دیدم مقصر کسی نیست جز لوله آب آشامیدنی که در مسیر برای رسیدن به خونه کارمند ارشاد از کتابخونه ارشاد می گذره.
    من که تا حالا کتابخونه رو به اسم کتابخونه ارشاد می شناختم همه می گفتن کتابخونه ارشاد.

علمی و فن آوری