آمار شکر عملی حماسه 9 دی بزرگ شمردن آن است/سران فتنه هنوز ابراز پشیمانی و توبه نکردند و اینها انقلابی نبوده و نیستند - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵ / ساعت ۱۴:۴۱:۲۵
  • شناسه خبر: 43385

شکر عملی حماسه ۹ دی بزرگ شمردن آن است/سران فتنه هنوز ابراز پشیمانی و توبه نکردند و اینها انقلابی نبوده و نیستند

امام جمعه راور گفت: سران فتنه هنوز بخاطر اشتباهات خود ابراز پشیمانی نکردند و اینها انقلابی نبوده و نیستند و خسارتی که به نظام و انقلاب وارد کردند قابل جبران نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ حجت الاسلام و المسلمین علی تویسرکانی در خطبه های این هفته نماز جمعه راور به سالروز حماسه ۹ دی سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: تاثیر حماسه ۹ دی اگر بیشتر از ۲۲ بهمن نباشد کمتر از آنهم نیست.

امام جمعه راور بیان کرد: چندین سال بود که دشمنان قسم خورده نظام در اتاق های فکر خود برای چنین روزی برنامه ریزی کرده بودند تا براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم زنند اما با رهنمودها و بیانات رهبر فرزانه انقلاب، سیستم های عملیاتی و امنیتی آماده هر گونه اقدامی بودند و خوشبختانه نیز این توطئه خائنانه خنثی شد.

وی تصریح کرد: در جریان فتنه ۸۸ مردم ایران وقتی امنیت جانی و مالی خود را در خطر دیدند و اهانت به نظام، مقدسات و عاشورا را دیدند متوجه شدند این اتفاقات بحث اختلاف سیاسی و حزبی نیست بلکه دشمن براندازی نظام و ولایت فقیه را هدف گرفته، که مردم احساس وظیفه کردند و حماسه ۹ دی را رقم زدند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان راور در ادامه عنوان کرد: سران فتنه هنوز بخاطر اشتباهات خود ابراز پشیمانی نکردند و اینها انقلابی نبوده و نیستند و خسارتی که به نظام و انقلاب وارد کردند قابل جبران نیست.

تویسرکانی افزود: روز بزرگ ۹ دی را باید پاس بداریم و شکر عملی این روز بزرگ شمردن آن است و نباید از ذهن ها پاک شود.

امام جمعه راور در انتها گفت: مراسم روز ۹ دی راور با حضور میهمان ویژه آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان برگزار می شود.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری