آمار حمله سگ های ولگرد به پسر بچه راوری+تصویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵ / ساعت ۱۱:۲۶:۵۹
  • شناسه خبر: 43433

حمله سگ های ولگرد به پسر بچه راوری+تصویر

عصر روز گذشته سگ های ولگرد به یک کودک ۴ساله در روستای دهوج راور حمله کرده و موجب آسیب و مصدومیت او شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ عصر روز گذشته سگ های ولگرد به یک کودک ۴ساله در روستای دهوج راور حمله کرده و موجب آسیب و مصدومیت او شدند.

این حادثه در حالی اتفاق افتاد که کودک در حال بازی در نزدیکی منزل مسکونی خود بود که به یکباره سگ ها به او حمله کردند ولی خوشبختانه با حضور به موقع اهالی روستا این کودک از دام سگ ها رها شد اما متاسفانه از ناحیه سر و صورت دچار مصدومیت شد.

بر اساس اطلاعات کسب شده خبرنگار کاروانسرا از اهالی روستای دهوج این اتفاق برای اولین بار نیست که در این روستا اتفاق می افتد بلکه در چند روز گذشته نیز این سگ ها قصد حمله به یک دختر بچه را داشتند که توانسته بود با فرار و حضور بموقع اهالی از چنگ این سگ های ولگرد نجات پیدا کند.
اهالی این روستا می گویند تا به امروز بارها این سگ های ولگرد به خود اهالی و دام و طیور آنها حمله کردند و باعث تلف شدن حیوانات آنها شده اند و علی رغم پیگیری اهالی، مسئولین تا به امروز کاری انجام نداده اند.

یکی از اهالی روستا می گوید متاسفانه مسئولین فقط قول پیگیری می دهند و مردم را نیز از کشتن این سگ ها منع می کنند و می گویند حق از بین بردن این سگ ها را ندارید و کشتن آنها غیرقانونی می باشد.

اما با توجه به عدم همکاری و نظارت ارگان های مربوطه در شهرستان راور و افزایش این سگ های ولگرد قطعا این اتفاقات ناگوار برای شهروندان راوری و بخصوص اهالی روستاهای حومه شهر راور ادامه دارد.

چرا که این سگ های ولگرد و حتی شغال ها جسورانه در طول روز و حتی ساعات ابتدایی شب در شهر راور و روستاهای اطراف پرسه می زنند و نه تنها باعث رعب و وحشت مردم شده بلکه مسبب مشکلات بهداشتی نیز برای شهروندان شده اند که می طلبد ارگان های مربوطه با اتخاذ تصمیمات مناسب در جهت رفع این مشکل و رعایت حقوق شهروندان گام بردارند.

انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. علی گفت:

    خواهشا نظارت کنید که حداقل این مخلوقات خدا رو با کشتن و آزار دادن جمع آوری نکنن حداقل از روشهای آرام تر و بدون خشونت این کار انجام بشه. هر چند بعید میدونم که این کار اصلا انجام بشه
    یا علی

علمی و فن آوری