آمار فتنه گران ریزش های انقلاب هستند/شما مردم با بصیرت خود فتنه را ناکام گذاشتید/در گردوغبار فتنه ها در رکاب ولی امر خود باشید - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۹ دی ۱۳۹۵ / ساعت ۱۸:۰۵:۳۲
  • شناسه خبر: 43469

فتنه گران ریزش های انقلاب هستند/شما مردم با بصیرت خود فتنه را ناکام گذاشتید/در گردوغبار فتنه ها در رکاب ولی امر خود باشید

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بعد از چندین سال این اجتماع مردم راور ستودنی است و شما مردم بودید که آن فتنه را ناکام گذاشتید و بسلامت از آن عبور کردید که این از بصیرت شما بود و این بصیرت را باید حفظ کرد و مراقب فتنه های بعدی باشید که ولایت‌گریزی و ولایت‌ستیزی را رقم می زنند و مهم این است که در گردوغبار فتنه ها ببینید ولی امر شما کجا ایستاده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در مراسم با شکوه ۹ دی در جمع مردم راور گفت:حماسه ۹دی بحق یک مقطع حساس در تاریخ انقلاب است و مردم ما بعد از انقلاب دو تهاجم داشتند که یکی تهاجم خارجی که منجر به جنگ ۸ ساله شد و با ایثارگری جوانان این مرز و بوم از این تهاجم سربلند بیرون آمد و دومین تهاجم که بسیار سخت بود تهاجم داخلی فتنه ۸۸ بود که کودتای مخملی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی در ادامه بیان کرد: در زمان فتنه ۸۸ چهار گروه یعنی«۱»سران فتنه(که بدون هیچ تردیدی آمریکا و رژیم صهیونیستی و کسانی هستند که هنوز هم فتنه گری می کنند و در فتنه ۸۸ سرمایه حضور ۴۰ میلیونی مردم را نادیده گرفتند و به ملت و نظام خیانت کردند و هنوز هم ابراز پشیمانی و شرمساری نکرده اند. «۲»حامیان فتنه(که به دفاع از سران فتنه برخاستند)، «۳»ساکتان فتنه (کسانی که در این سالیان پس از فتنه، یکبار هم کلمه فتنه، بصیرت و نفوذ را بر زبان خود نیاوردند، ولی دهها بار حزب الهی ها یعنی شما مردم را افراطی و تندرو خواندند)، «۴»مردم که مقابله کنندگان با فتنه بودند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بعضی ها می گویند مگر می شود نخست وزیر امام در ۸ سال جنگ تحمیلی و یا روحانی که دهها حکم مسئولیتی را داشته است فتنه گر باشد باید در پاسخ بگوییم تاریخ صدر اسلام از این افراد کم نداشته و این فتنه گران نمونه ای از آنها هستند و اینها راه خود را از امام و مردم جدا کردند و مردم نیز تا زمانی شخصیتی را محبوب خود می دانند که با ولایت باشد و هرکسی خط خود را جدا کند منفور و مطرود مردم خواهد بود.

آیت الله سید احمد خاتمی افزود: هر فتنه ای ریزش ها و رویش هایی دارد و فتنه گران ریزش های انقلاب هستند و جوانان نیز رویش های آن که در زمان جنگ تحمیلی و حال در دفاع از حریم اهل بیت(س) حضور دارند.

وی در ادامه گفت: نظام اسلامی اوج مهربانی را در حق فتنه گران انجام داد که بر اساس اقداماتی که آنها علیه نظام و مردم انجام دادند کمترین برخورد است.

امام جمعه موقت تهران در انتها تصریح کرد: بعد از چندین سال این اجتماع مردم راور ستودنی است و شما مردم بودید که آن فتنه را ناکام گذاشتید و بسلامت از آن عبور کردید که این از بصیرت شما بود و این بصیرت را باید حفظ کرد و مراقب فتنه های بعدی باشید که ولایت‌گریزی و ولایت‌ستیزی را رقم می زنند و مهم این است که در گردوغبار فتنه ها ببینید ولی امر شما کجا ایستاده است.

 

انتهای پیام/



علمی و فن آوری