آمار رمز تمام موفقیت های نظام پیروی از ولایت است/مردم بصیر فریب دشمن را نمی خورند - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵ / ساعت ۱۴:۵۴:۴۵
  • شناسه خبر: 43511

رمز تمام موفقیت های نظام پیروی از ولایت است/مردم بصیر فریب دشمن را نمی خورند

امام جمعه راور گفت: به هر میزان که بر بصیرت مردم افزوده شود قدرت تحلیل سیاسی آنها هم افزایش می یابد و مردم بصیر فریب دشمن را نمی خورند و تحت تاثیر او قرار نمی گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛حجت الاسلام و المسلمین علی تویسرکانی در خطبه های این هفته نماز جمعه راور گفت: تقوا در بصیرت بخشی به بندگان خدا نقش اول را دارد و در ادامه به مراسم باشکوه روز ۹ دی در راور اشاره کرد و از حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم و تجمع صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه راور بیان کرد: روز ۹ دی بعنوان روز بصیرت و تجدید میثاق مردم با ولایت است و در تمامی سال های بعد از انقلاب رمز تمام موفقیت های نظام علی رغم توطئه های عظیم جهت براندازی آن، پیروی از ولایت و رهبری بوده است.

وی افزود:مردم ما نیز در این سالیان با تمام وجود نقش رهبری و هدایت ایشان را با تمام وجود درک و احساس کردند و این سخن امام که فرمودند پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد مصداق همین پیروی از ولایت است.

تویسرکانی تصریح کرد: به هر میزان که بر بصیرت مردم افزوده شود قدرت تحلیل سیاسی آنها هم افزایش می یابد و مردم بصیر فریب دشمن را نمی خورند و تحت تاثیر او قرار نمی گیرند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان راور افزود: البته بصیرت یک مقوله باطنی و قلبی است و هر روز باید از این سرمایه عظیم برخوردار باشیم.

وی در ادامه به تهاجم و جنایات رژیم آل سعود و کشورهای هم پیمانش علیه مردم مظلوم یمن اشاره کرد و گفت:ظلم سرانجامی ندارد و خداروشکر روزانه رسوایی و شکست آل سعود در بسیاری از زمینه ها مشهود و نمایان است و امید است شکست و نابودی این رژیم را در آینده نه چندان دور شاهد باشیم و در پی آن توفیق زیارت خانه خدا و مدینه منوره نصیب همه شود.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری