آمار دیدار فرمانده انتظامی استان کرمان با مردم شهرستان راور+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵ / ساعت ۱۲:۴۲:۵۴
  • شناسه خبر: 43596

دیدار فرمانده انتظامی استان کرمان با مردم شهرستان راور+تصاویر

روز گذشته فرمانده انتظامی استان کرمان با شهروندان راوری در مسجد جامع این شهر دیداری داشت و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛روز گذشته فرمانده انتظامی استان کرمان با حضور امام جمعه و فرماندار راور، نیروهای نظامی و انتظامی استان و شهرستان با شهروندان راوری در مسجد جامع این شهر دیداری داشت و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.
سردار رضا بنی اسدی فر در ابتدای این دیدار با بیان اینکه امنیت کنونی ایران اسلامی از برکت وجود ولایت است، تصریح کرد: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که نعمت ولایت را به ما ارزانی داشته است و قطعا همان طور که تاکنون بوده پشتیبانی همه جانبه مردم از ولایت امری ضروری است.
فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه افزود: نیروی انتظامی در سلسله مراتب طولی، تحت امر ولایت و متولی برقراری نظم و امنیت در کشور است لذا پشتیبانی و همکاری مردم با این نیرو امنیت را در ابعاد و حوزه های مختلف ارتقاء خواهد داد.
وی گفت: هرگونه تلاش در سطح جامعه و درحوزه های اقتصادی ،سیاسی ،فرهنگی واجتماعی نیازمند امنیت است و این ماموریت خطیر و مهم میسر نیست مگر اینکه با همکاری سازمان ها، ادارات و نهادها و با پشتوانه مردمی باشد.
بنی اسدی فر در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: امروزه آسیب های متعددی گریبان گیر خانواده ها شده است و این موضوع نشان از آن دارد که دشمنان دست از تلاش خود برای ضربه زدن به جامعه اسلامی برنداشته اند.
وی تصریح کرد: لازم است خانواده ها ضمن ارتقاء دانش خود در حوزه فضای مجازی استفاده از شبکه های اجتماعی را نیز مدیریت کنند تا از بروز آسیب های نظیر طلاق و…جلوگیری شود.
این مقام ارشد انتظامی در استان کرمان به جرائم مختلفی از جمله سرقت اشاره کرد و افزود: برای کاهش سرقت ها رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار های پلیس برای پیشگیری از سرقت امری ضروری است و می طلبد شما مردم کمک کنید امنیت اجتماعی خوبی را در سطح جامعه برقرار کنیم.
سردار بنی اسدی فر ضمن اشاره به سامانه ۱۹۷ پلیس بیان کرد: با توجه به تجربه و ارزیابی های انجام شده غالب تماس های مردمی با سامانه ۱۹۷بر مبنای انتقاد و شکایت بوده و در کنار این موضوع می طلبد مردم با ارائه پیشنهادات خوب خود و همچنین با تقدیر و تشویق فرزندان خود در نیروی انتظامی، برای انجام ماموریت های مطلوب حمایت کنند.
شایان ذکر است: در پایان این دیدار فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن دریافت و شنیدن گزارش های مردمی به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری