آمار امر به معروف و نهی از منکر راهکار نجات جامعه از آسیب‌ها - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵ / ساعت ۱۴:۴۲:۴۳
  • شناسه خبر: 43635

امر به معروف و نهی از منکر راهکار نجات جامعه از آسیب‌ها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان راور گفت: بسیاری از وظایف نیروی انتظامی، از مصادیق واضح امر به معروف و نهی از منکر به‌منظور سالم‌سازی و سالم‌نگهداری جامعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، امروز در دیدار با جمعی از کارکنان نیروی انتظامی با تأکید بر ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر، گفت: نیروی انتظامی مسئولیت‌های متعددی برعهده دارد که بسیاری از از این وظایف، مصادیق واضح امر به معروف و نهی از منکر در جهت سالم‌سازی و سالم‌نگهداری جامعه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان راور با بیان‌ این ‌که در دیدگاه دینی، بسیاری از وظایف نیروی انتظامی، مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است افزود: آنچه که مسیر تکامل هر موجودی است، قانون آن موجود در جهان هستی است و مسلّماً انسان وقتی می‌تواند به کمال برسد که قوانین الهی را رعایت کند.
وی قانون را مانند ریسمانی که مجموعه‌ای از اشیاء را به هم پیوند عنوان کرد و گفت: از وظایف نیروی انتظامی این است که جامعه را در مسیر قانون حفظ کند.
حجت‌الاسلام احمدی گفت: همه باید تا جایی که می‌توانند همکاری کنند تا جامعه قانون‌مند شود که در این صورت، ضایعات جامعه کم خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه دنیا امروز حالت جنون پیدا کرده است و تقریباً در همه جای دنیا ناامنی دیده می‌شود تأکید کرد: این مردم و مسئولان هستند که با همکاری هم می‌توانند محیط و جامعه را از شرور و آفات آخرالزمانی و جنون قرن ۲۱ حفظ کنند.
انتهای پیام/


علمی و فن آوری