آمار کلاهبرداری 850 میلیونی از دو قالیباف راوری - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵ / ساعت ۱۲:۰۸:۲۶
  • شناسه خبر: 43676

کلاهبرداری ۸۵۰ میلیونی از دو قالیباف راوری

فرمانده انتظامی شهرستان راورگفت:فردی که از طریق شبکه های اجتماعی ۸۵۰ میلیون ریال از دو قالیباف راوری کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ سرهنگ هادی میرزایی گفت: در پی شکایت دو نفر مبنی بر کلاهبرداری فردی که از طریق شبکه های اجتماعی در زمینه خرید و فروش قالی، محصولات کشاورزی و… فعالیت می کرد موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان راور بیان کرد:در بررسی های انجام شده مشخص شد فرد کلاهبردار پس از تبلیغات گسترده در یکی از شبکه های اجتماعی و دادن قیمت مناسب به خریداران، بنا به درخواست فروشندگان قالی دست بافت به همراه ۲ نفر از هم دستانش وارد شهر راور می شود.

وی تصریح کرد: افراد مذکور در روز تعطیل با حضور در منزل فروشندگان که در زمینه بافت قالی فعالیت می کردند، اقدام به خرید دو تخته قالی به ارزش ۹۰میلیون ریال از یک قالیباف و همچنین دو تخته قالی نفیس دیگر به ارزش ۷۶۰ میلیون ریال از فرد دیگری کرده و در قبال آن چکی به تاریخ دو روز بعد ارائه دادند.

میرزایی عنوان کرد: شاکیان پس از مراجعه به بانک برای وصول پول دریافتند که چک ارائه شده، مربوط به شخصی متوفی می باشد که به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان راور با اشاره به تلاش پلیس در شناسایی متهمان خاطر نشان کرد: ماموران با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی فرد مورد نظر را در شهر کرمان شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی همچنین گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و متهم جهت سیرمراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری