آمار حضور فوتسال راور در لیگ برتر کشور+جزئیات - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵ / ساعت ۱۸:۱۶:۵۹
  • شناسه خبر: 43704

حضور فوتسال راور در لیگ برتر کشور+جزئیات

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان قول خریداری یک سهمیه لیگ برتر فوتسال کشور در رده سنی جوانان با قیمت پایین برای شهرستان راور را داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ هفته گذشته بود که جلسه ای برای بررسی مشکلات فوتبال راور با حضور میرصادقی فرماندار راور، حاج جعفری رئیس هیئت فوتبال استان،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و جمعی از پیشکسوتان فوتبال راور برگزار شد.

در این جلسه رئیس هیئت فوتبال استان کرمان قول خریداری یک سهمیه لیگ برتر فوتسال کشور در رده سنی جوانان با قیمت پایین برای شهرستان راور را داد.

قولی که اگر عملی شود و با توجه به استعداد جوانان کل شهرستان یعنی بخش مرکزی و کوهساران و اینکه فوتسال پرطرفدارترین ورزش در راور است،در نتیجه شاهدحضور تیم های سطح اول ایران در راور خواهیم بود و این می تواند باعث بالا رفتن سطح این ورزش در شهرستان، معرفی راور در سطح کشور، ایجاد انگیزه در میان جوانان شهر و گرایش آنها به ورزش، گرفتن امتیازهایی از استان و کشور و صدها اتفاق خوب دیگر باشد.

البته این اتفاق مستلزم داشتن یک اسپانسر قوی و همکاری و حمایت مسئولین و جامعه ورزش و علاقمندان به این رشته می باشد.

این در حالیست که کمیته فوتسال شهرستان راور از نهادها و ارگانهای دولتی و خصوصی که تمایل به همکاری دارند دعوت به عمل می آورد.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری