آمار کسب مقام دوم مسابقات ووشو استان کرمان توسط تیم راور+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵ / ساعت ۱۰:۳۹:۵۸
  • شناسه خبر: 43711

کسب مقام دوم مسابقات ووشو استان کرمان توسط تیم راور+تصاویر

مسابقات ووشو قهرمانی استان به منظور اعزام تیم کرمان به مسابقات قهرمانی کشور به مدت دو روز با حضور ١٩٠شرکت کننده برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛مسابقات ووشو قهرمانی استان به منظور اعزام تیم کرمان به مسابقات قهرمانی کشور به مدت دو روز با حضور ١٩٠شرکت کننده برگزار شد.

این مسابقات در بخش مردان و در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان برگزار شد که بر این اساس در رده سنی نوجوانان و در بخش تیمی شهرستان کرمان، راور و شهربابک به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در رده سنی جوانان و بزرگسالان تیم های کرمان، سیرجان و ارزوییه به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

تیم راور که به سرپرست وحید کرباسی و به مربیگری معین حشمت خواه و در قالب تیم ووشو قالی شویی ملت در این مسابقات حضور داشت مقام آوران آن در بخش انفرادی به شرح ذیل است:
مقام اول: ابوالفضل بنی اسد، حمزه آرمون، علی اکبر آرمون، سینا فرامرزپور

مقام دوم:محمد فلاح، اشکان کرباسی، آرشام دهوجی

مقام سوم: علی کرباسی، الیاس محمدی، مهدی شیرین کار، امیرحسین نخعی، محسن میرزا باقری، امیرحسین علی زاده،

سایر اعضای تیم: یاسین دهوجی، امیرعلی نخعی، علی رضا منوچهری، ابوالفضل دهنوی، مهدی صالح نیا، امیررضا طهماسبی، محمد یزدیزاده
بر این اساس نفرات برتر مسابقات پس از حضور در اردوی ده روزه تمرینات خود را زیر نظر مربی تیم ملی آقای منصور نوروزی دنبال می کنند و پس از آن اعضای اصلی تیم کرمان جهت اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی مشخص می شوند.

مسابقات انتخابی تیم ملی بهمن ماه آتی در رده های سنی جوانان و بزرگسالان و به میزبانی استان های شیراز و اصفهان برگزار می شود.

گفتنی است: تیم های کرمان، راور، کهنوج، منوجان، رودبار، زرند، سیرجان، بافت، ارزوییه، شهربابک، رفسنجان، راور و قلعه گنج در این مسابقات حضور داشتند.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری