آمار بانوی نیکوکاری، باغ میلیاردی خود را در راور وقف امامزاده کرد - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵ / ساعت ۱۴:۳۰:۲۹
  • شناسه خبر: 43790

بانوی نیکوکاری، باغ میلیاردی خود را در راور وقف امامزاده کرد

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان راور گفت: بانوی نیکوکار راوری در اقدامی ماندگار باغ میلیاردی درختان پسته خود را وقف امامزاده کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ منصور هدایتی از ثبت مورد وقف جدیدی بر آستان امامزاده محمد عابد (ع) این شهرستان خبر داد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان راور بیان کرد: بانوی گرانقدر”مطهره آبادی خواه” باغ مشجر درختان پسته خود را با نیت امور مخارج و هزینه های جاری آستان امامزاده محمد (ع) روستاه ده علی وقف کرد

وی ارزش این ملک را مبلغ یک میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: این باغ ۲۵۰۰ متر مربع مساحت دارد و واقف نیز در تکمیل اقدام نیک خود در متن وقف نامه سهم خود را از یک حلقه چاه کشاورزی که شامل ۴۲ دقیقه سهم آب بر مدار ۱۳ روز می باشد جهت آبیاری درختان قرار داده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان راور افزود: از ابتدای سال جاری ۶ مورد وقف توسط خیرین نیکوکار در این شهرستان ثبت شده است.

شایان ذکر است: بقعه متبرکه امامزاده محمد عابد (ع) در روستای ده علی یکی از امامزادگان عظیم الشان شهرستان راور می باشد که نسب ایشان با ۸ واسطه با امام چهارم شعیان منتهی می شود.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری