آمار عدم پرداخت قبض 2 میلیونی یک نهاد دولتی بعد از گذشت چندین ماه، به چه معناست!؟ - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: پنج شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵ / ساعت ۱۶:۲۳:۳۳
  • شناسه خبر: 43795

عدم پرداخت قبض ۲ میلیونی یک نهاد دولتی بعد از گذشت چندین ماه، به چه معناست!؟

در حدود چندین ماه است با کم کاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و به دلیل عدم پرداخت قبض برق صادر شده برای موتورپمپ(تلمبه) ای که با آن تنها زمین چمن طبیعی راور آبیاری می شود و قطع برق توسط اداره برق شهرستان این سرمایه ارزشمند ورزش راور از بی آب رنج می برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ متاسفانه باخبر شدیم در حدود چندین ماه است با کم لطفی اداره ورزش و جوانان شهرستان و به دلیل عدم پرداخت قبض برق صادر شده برای موتورپمپ(تلمبه) ای که با آن تنها زمین چمن طبیعی راور آبیاری می شود و قطع برق توسط اداره برق شهرستان این سرمایه ارزشمند ورزش راور از بی آب رنج می برد.

هرچند که در یک ماه گذاشته آنهم با پیگیری جمعی از ورزشکاران و با همکاری شورای شهر و اداره برق راور اجازه آبیاری این زمین آنهم برای یک بازه زمانی کوتاه داده می شود ولی با توجه به اینکه این زمین به صورت غرقابی آبیاری می شود و نیاز به خاک، کود و آبیاری منظم آنهم بصورت دو هفته ای یکبار دارد، متاسفانه روز به روز شاهد زردی چمن و نابودی این زمین هستیم.
از سویی به گفته جمعی از ورزشکاران، براساس گفته رئیس این اداره دلیل این اتفاق نبود بودجه دریافتی از سوی اداره کل عنوان شده است و این اداره توان پرداخت قبض برق حدود دو میلیون تومانی را ندارد.

اما اینکه اداره ورزش و جوانان راور دست روی دست بگذارد و به نابودی این زمین کمک کند و فقط منتظر دریافت پول از اداره کل باشد و هیچ حرکتی را در راستای رفع مشکل انجام ندهد زیاد به مذاق ورزشکاران خوش نیامده و آنها را نگران کرده است.

از طرفی با توجه به اینکه دولتی ها مشکلات اقتصادی کشور را نمی بینند و یا انکار به دیدن می کنند، عدم پرداخت یک قبض ۲ میلیونی آنهم بعد از گذشت چندین ماه خود گواهی است بر مشکلات اقتصادی یک کشور، مشکلاتی که برای یک نهاد دولتی اینگونه نمایان شده است، برای مردم عادی چگونه است!؟
بگذریم این موضوع بی نظمی در ورزش راور آنهم از سوی مسئولی غیربومی بنظر قصه ای قدیمی شده و سری دراز دارد چرا که بارها شاهد کم لطفی رئیس اداره ورزش و جوانان راور در قبال ورزش و ورزشکاران راوری بوده ایم و بنظر اکثر ورزشکاران رئیس این اداره علی رغم کم لطفی ها، قول های واهی زیادی به ورزش راور داده است که یکی از آنها نیز نصب و راه اندازی سیستم آبیاری نوین در زمین چمن راور بود که علیرغم قولی که این مسئول در آذرماه سال گذشته داده و در مصاحبه با کاروانسرا از نصب سریع این سیستم خبر داده بود، هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

گفتنی است: در چند ماه گذشته تعدادی از تجهیزات آبیاری نوین به شهرستان رسیده اند، ولی متاسفانه به حال خود رها شده اند و در حال مستهلک شدن هستند.
در پایان به راستی تا کی باید منتظر اقدامی از سوی اداره کل ورزش استان کرمان و مسئولین ارشد شهرستان در قبال ورزش راور باشیم!؟


انتهای پیام/



دیدگـاه ها

  1. محمد رضا کاربخش گفت:

    با سلام .. ممنونم از گذاشتن این مطلب ….تو شهر راور تنها جایی که اوقات فراغت جوانان . نوجوانان و نونهالان راور را پر کرده مکان های ورزشی است ولی متاسفانه هیچ یک از مسئولین پیگیر نیستند و هر روز به نابودی این مکان ها نزدیک میشویم . سالن های های ورزشی برای نمایشگاه و کنسرت که این امر باعث فرسودگی و از بین رفتن کفپوش ها شده . زمین چمن هم که اوقات فراغت بیش از ۱۰۰۰ ورزشکار را پر کرده به خشک شدن کامل نزدیک است . و در آخر هرچه به ورزش اهمیت بیشتری بدهیم دچار آسیب های اجتماعی کمتری هستیم . یا علی

علمی و فن آوری