آمار تصادف هولناک پژو با دیواره میدان فردوسی شهر راور+جزئیات و تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵ / ساعت ۱۱:۴۵:۲۳
  • شناسه خبر: 43808

تصادف هولناک پژو با دیواره میدان فردوسی شهر راور+جزئیات و تصاویر

حوالی ساعت ۱۹ شب گذشته تصادف هولناکی در میدان فردوسی شهر راور رخ داد که در این حادثه راننده یک دستگاه پژو ۴۰۵ به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه خود به شدت با دیواره این میدان برخورد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ حوالی ساعت ۱۹ شب گذشته تصادف هولناکی در میدان فردوسی شهر راور رخ داد که در این حادثه راننده یک دستگاه پژو ۴۰۵ به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه خود به شدت با دیواره این میدان برخورد کرد.

سرنشینان این خودرو که چهار مرد بودند دچار آسیب دیدگی های شدید شدند و حتی دو نفر از آنها به دلیل شدت حادثه در میان آهن پاره های خودرو گیر کردند.

دقایقی پس از حادثه عوامل اورژانس شهری راور در محل حاضر و مصدومان را امداد رسانی کردند و با حضور آتش نشانی راور و استفاده از ست هیدرولیک دو مصدومی که در خودرو گیر بودند رهاسازی و تحویل اورژانس شدند.

در ادامه چهار مصدوم که یکی از آنها نیز بیهوش بود به بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) شهر راور منتقل شدند و مشخص شد که دو مصدوم دچار ضربه به سر شده اند و دو نفر دیگر نیز دچار شکستگی فمور(ران) و دیگر نقاط بدن هستند که سریعاً به بیمارستان کرمان منتقل شدند.

طبق پیگیری های انجام شده هر چهار مصدوم به بیمارستان باهنر کرمان منتقل شده اند و حال یکی از آنها که درجه هوشیاری آن پایین است وخیم گزارش شده است.

تصاویر ارسالی:مصطفی جعفری_سجاد شهریاری

انتهای پیام/



علمی و فن آوری