آمار 1900 کودک راوری در طرح پیشگیری از تنبلی چشم شرکت کردند - پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
www.karavansara.ir

  • تاریخ: یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ / ساعت ۱۴:۲۹:۴۱
  • شناسه خبر: 43833

۱۹۰۰ کودک راوری در طرح پیشگیری از تنبلی چشم شرکت کردند

رییس اداره بهزیستی شهرستان راور از بهره مندی یک هزار و ۹۰۰ کودک در طرح تنبلی چشم سالجاری خبرداد و گفت: ۳۷۷ نوزاد متولد شده در زمینه شنوایی نیز ارزیابی شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا؛ عباس نصرت آبادی با اشاره به وجود ۷۸۰ مددجو در حوزه توانبخشی شهرستان راور گفت: از ابتدای سال تاکنون خدماتی از قبیل فیزیوتراپی، مشاوره، پرداخت کمک هزینه های درمان، حق پرستاری، ایاب و ذهاب، تحصیلی، شهریه دانشجویی و مناسب سازی به این گروه ارائه شده است.
رییس بهزیستی شهرستان راور با اشاره به اینکه در حوزه امور اجتماعی، بهزیستی شهرستان راور ۲۶۸ پرونده شامل زنان سرپرست خانوار، فرزندان شبه خانواده در مراکز، امداد بگیر و چند قلوها را حمایت و رسیدگی می کند، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ۵۳۵ کودک از توزیع غذای گرم در مهدهای کودک شهری و روستایی و ۱۲۰ کودک از یارانه آموزش کودکان سه دهک پایین درآمدی بهره مند شده اند.
نصرت آبادی با اشاره به بهره مندی یک هزار و ۹۰۰ کودک در طرح پیشگیری از تنبلی چشم در سال جاری، افزود: ۳۷۷ نوزاد متولد شده نیز در زمینه شنوایی ارزیابی شده اند.
وی از ارائه خدمات مشاوره حضوری به ۵۷ نفر در بهزیستی شهرستان خبرداد و گفت: در حوزه اشتغال ۲۰ نفر برای دریافت وام اشتغال زایی معرفی شده اند.

انتهای پیام/



علمی و فن آوری